Orjanp Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Da var psdata oppdatert Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Savner bildene til linkene jeg... Lenke til kommentar
ibi-ubu Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er skjermen til Komplett noko å satse på? Samsung Syncmaster 710V Den må være brukbar til speling, Battlefield 1942, litt bilspel og slikt. Ser kommentarane den får på komplett.no men eg er skeptisk til 25ms responstid. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Savner bildene til linkene jeg... Hva mener du? Da var mpx oppdatert. Lenke til kommentar
XtraLars Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Betyr det at rss-filen oppdateres flere ganger i uken nå? La merke til den mpx-prisforskjellen jeg og nå. Also: Samsung 710V skjermen er et skikkelig røverkjøp. Jeg har selv 2 samsung 172V (same shit, different number) og er veldig fornøyd. Spiller en del gjør jeg og. Kjenner en som har 710V og en som bestilte 2 nå. Han som eier er veldig fornøyd med den. Pluss at samsung har jo slik nulltoleranse på pixelfeil nå, så om den har det får du ny. (har ikke helt satt meg i detajlene i garantien der, men...) Endret 9. mars 2005 av XtraLars Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Rss filen oppdateres, som den alltid har gjort, samtidig med denne tråden. Lenke til kommentar
XtraLars Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Så upraktisk. Den blir jo ikke korrekt når webshoppene endrer tilbudene sine. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jo, fordi når butikkene endrer tilbudene, så oppdaterer jeg tråden og rss feeden. Hver butikk oppdaterer tilbudene en gang i uka. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg får ikke RSS-feeden til å virker med Firefox.... Kommer bare inn på en side hvor det står masse kode.... Øverst står feilmeldingen: This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below. Noen som vet hvordan jeg skal få fikset dette? Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg får ikke RSS-feeden til å virker med Firefox....Kommer bare inn på en side hvor det står masse kode.... Øverst står feilmeldingen: This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below. Noen som vet hvordan jeg skal få fikset dette? Jeg foreslår at du ordner en tråd om dette. Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 last ned Wizz RSS News reader til firefox : ) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Ja. Firefox kan vel ikke vise rss feed uten en extension. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kjempebra tråd! Skammer meg nesten over at jeg ikke har sett denne før Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, den er vel bare 14 måneder gammel, og har et gjennomsnitt på ca. syv innlegg i uka. Så sjansen skulle i høyeste grad være tilstede for å se den i løpet av den tiden. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Da var komplett og pcutstyr oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Da var netshop oppdatert. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvordan bruke RSS med FF? Wizz RSS instalert.... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Da var psdata oppdatert. Okay: Trykk alt+w eller gå på tools -> Wizz Rss Deretter må du lage en konto under acount. Skriv inn brukernavn og passord, og trykk create account. Så går du på news(private list) og høyreklikker -> add category. Det tar litt tid for den dukker opp. Trykk refresh et par ganger. Når den kommer opp, merker du den og høyreklikker og velger add channel. Da legger du inn linken i signaturen min. Forøvrig synes jeg Sage rss reader extension virker bedre enn Wizz. Den er iallefall langt enklere å ha med å gjøre. Bedre visning av ree feedet iallefall, Og så slipper du at den automatisk laster websiden til Wizz hver gang den starter. Etter testing i ti minutter på hver. Endret 15. mars 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Da var psdata oppdatert. Trykk alt+w eller gå på tools -> Wizz Rss Kanskje du bør opplyse om at de først må installere Wizz Rss som opsjon til mozilla? Wizz Rss Extension for MOzilL/\ DrE EDIT: litt kjapp der, husket ikke at det var nevnt tidligere Endret 15. mars 2005 av DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå