Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betyr det at rss-filen oppdateres flere ganger i uken nå?

La merke til den mpx-prisforskjellen jeg og nå.

 

Also: Samsung 710V skjermen er et skikkelig røverkjøp. Jeg har selv 2 samsung 172V (same shit, different number) og er veldig fornøyd. Spiller en del gjør jeg og. Kjenner en som har 710V og en som bestilte 2 nå. Han som eier er veldig fornøyd med den.

 

Pluss at samsung har jo slik nulltoleranse på pixelfeil nå, så om den har det får du ny. (har ikke helt satt meg i detajlene i garantien der, men...)

Endret av XtraLars
Lenke til kommentar

Jeg får ikke RSS-feeden til å virker med Firefox....

Kommer bare inn på en side hvor det står masse kode....

Øverst står feilmeldingen:

This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.

 

Noen som vet hvordan jeg skal få fikset dette?

Lenke til kommentar
Jeg får ikke RSS-feeden til å virker med Firefox....

Kommer bare inn på en side hvor det står masse kode....

Øverst står feilmeldingen:

This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.

 

Noen som vet hvordan jeg skal få fikset dette?

Jeg foreslår at du ordner en tråd om dette.

Lenke til kommentar

Da var psdata oppdatert.

 

Okay:

Trykk alt+w eller gå på tools -> Wizz Rss

Deretter må du lage en konto under acount. Skriv inn brukernavn og passord, og trykk create account. Så går du på news(private list) og høyreklikker -> add category. Det tar litt tid for den dukker opp. Trykk refresh et par ganger. Når den kommer opp, merker du den og høyreklikker og velger add channel. Da legger du inn linken i signaturen min.

 

Forøvrig synes jeg Sage rss reader extension virker bedre enn Wizz. Den er iallefall langt enklere å ha med å gjøre. Bedre visning av ree feedet iallefall, Og så slipper du at den automatisk laster websiden til Wizz hver gang den starter. Etter testing i ti minutter på hver.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...