Kimble Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Midlertidig, de endret html koden sin og jeg har ikke hatt tid til å skrive et nytt filter enda. Den kommer tilbake Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Damn! den var nice! Den må brukes! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Leter etter billig harddisk, og har selv vært innom alle butikkene og sjekket. Litt enklere på denne måten da! *Add to favorites* Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Genial side, er bookmarked allerede... Døds bra at det står priser hos andre, slik at man enkelt ser at "ukens tilbud" ikke er så tilbud.... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Bah, er noe surr akkuratt nå.. Driver å legger inn hwb, skal se på det når jeg kommer hjem fra jobb. Må springe nå Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Leter etter billig harddisk, og har selv vært innom alle butikkene og sjekket. Litt enklere på denne måten da! *Add to favorites* Jeg å Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 jupp.. fikk denne idag: Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 104 Notice: Undefined offset: 1 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Tilbuds grabber - Smart design Generert: 27/01-2004 10:08 manglet en masse produkter.... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Bah, er noe surr akkuratt nå.. Driver å legger inn hwb, skal se på det når jeg kommer hjem fra jobb. Må springe nå Jupp, driver å jobber litt med den, fikser det en dag jeg har litt tid og energi. Må til høgskolen i alta i morgen Slit! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Siden tilbudsgrabberen ikke fungerer, har jeg lagt ut tilbudene fra komplett.no. Vil oppdatere de andre tilbudene i morgen. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fint Skal få fikset den en dag jeg har litt tid, men jeg er stygt redd det ikke blir før jeg har levert særemnet.. ligger litt etter på den fronten for å si det mildt! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Har oppdatert med hwb.no, psdata.no og pcutstyr.no Oppdaterer mpx.no senere i kveld. Samme gjelder prisguide søket. Si ifra hvis dere ikke likte bildene, så kan jeg fjerne dem. Endret 3. februar 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Litt senere enn planlagt, er alle tilbudene oppdatert. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dette med å legge ut tilbudene fra her og der var slettes ikke noen dårli ide, nei! Gjør du det til hver uke også så... Lenke til kommentar
westa Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dette var et flott tiltak, TAKK til de som står bak Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Da var komplett oppdatert. Dette med å legge ut tilbudene fra her og der var slettes ikke noen dårli ide, nei! Gjør du det til hver uke også så... Det var i utgangspunktet meningen, men astrox lagde et script som gjorde det automatisk, så det er ikke nødvendig. Den fungerer for øyeblikket ikke, så derfor har jeg startet å oppdatere tråden igjen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Da var hwb.no og psdata.no oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Da er mpx.no oppdatert. Ser ut som om pcutstyr.no kjører samme tilbud som siste uke. Endret 12. februar 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Hmm, det er vist bare meg som poster her Iallefall, nå er Komplett.no, Hwb. no og Psdata.no oppdatert. Hwb.no har tilsynelatende et veldig godt printertilbud, et godt stykke foran nestemann på lista. Ipaq'en er et utgått produkt og er derfor kun i begrenset mengde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå