Orjanp Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Da var psdata oppdatert. Sjansen for at jeg kommer til å legge ned tilbudsoversikten er mye større enn at jeg kommer til å ta inn flere butikker. Har allerede problemer med å få satt av tid til oppdateringene. Så noen utvidelse er ikke aktuellt. Men hadde det vært mulig f.eks under de shappene som du nå holder på med at du har liksom en ny overskrift som f.eks: Andre butikker som fører ukens tilbud Der kan du bare ha linker som f.eks http://www.articom.no/ uten noe mere, for da kan jo dem så vil se tilbudene klikke på de og kansje det dukker opp flere Med andre ord alt som står under: Andre butikker som fører ukens tilbud, blir bare sånn enganng i blant å gjøre noe med, og da er det ensete er å legge inn en url Hadde vært om du ville gjort det synes jeg Done! Kom gjerne med flere butikker som har ukens tilbud. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 MPX.no og PCUtstyr.no? Lenke til kommentar
Richie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kom gjerne med flere butikker som har ukens tilbud. Fant noen blant nettbutikkene i Webshoptesten 4. kvartal 2004 www.movida.no www.datakompaniet.no www.multimediaexpress.no www.iqdata.no www.forbrukershop.no www.onlinedata.no Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) MPX.no og PCUtstyr.no? De er en del av den ukentlige oppdateringen. Og nå er de også oppdatert. Endret 5. januar 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) FJERNET !! Hadde ikke lest første posten på en stund... der var der jeg var på jakt etter.. Endret 7. januar 2005 av Arcus Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) www.xd.no har også ukens tilbud (riktig nok er det kameraer og mobiler da) men kjekt om den var med edit: takk durabit for at du på en hyggelig måte ga beskjed om min skrivefeil, er det ikke lov å være trøtt 9:30 en lørdags morgen? Endret 9. januar 2005 av Goodall Lenke til kommentar
durabit Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 www.xd.no har også ukens tilbud (riktig nok er det kameraer og mobiler da) men sjekt om den var med Første gang jeg har sett noen skrive like håpløst som mange snakker: "sjekt" Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 www.xd.no har også ukens tilbud (riktig nok er det kameraer og mobiler da) men sjekt om den var med Hvor er det? Fant det ikke. Fant kun lagersalg. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 http://www.xd.no/plenum/ukens.asp?Cat=128 Lenke til kommentar
Richie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Kom gjerne med flere butikker som har ukens tilbud. Fant noen blant nettbutikkene i Webshoptesten 4. kvartal 2004 www.movida.no www.datakompaniet.no www.multimediaexpress.no www.iqdata.no www.forbrukershop.no www.onlinedata.no Ser du ikke har lagt med iqdata, forbrukershop og onlinedata. Hvis du ikke fant ukens tilbud til de nettbutikkene, så ligger de her: iqdata: http://www.iqdata.no/varelinje.php?varegruppe=5100 forbrukershop: http://www.forbrukershop.no/script/forbruk...=artliste&kat=9 onlinedata: http://www.onlinedata.no/html/products_2.a...=Weekend+Tilbud Edit: Databutikken har også ukens tilbud Endret 8. januar 2005 av Richie Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Da var alle oppdatert Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Oppdateres denne idag eller? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Sansynligvis i ettermiddag Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Da var det ettermidag og komplett.no og netshop.no er oppdatert. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Netshop sitt navn vises ikke...glemt å legge til ? Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Nå var jeg på vei opp til digital impuls for å kjøpe Antec Neopower, men jeg burde kanskje heller bestille OCZ Powerstream 520w? Ville så gjerne slippe kabelsalaten...nok en gang finner jeg meg selv i villrede med lommeboka halveis ute av lomma... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Netshop sitt navn vises ikke...glemt å legge til ? Hadde litt problemer der, men det fungerte da du skrev posten din. Lenke til kommentar
vette Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Men netshop linker til psdata. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Det var visst ikke så lett dette her. Nå skal det være i orden. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Da var psdata, mpx og pcutstyr oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå