Tjohei Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis det er stemning for det, kan jeg godt prøve. Ja takk! Go for it! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hmm...du kan kjøpe en AMD64 XP3000+ fra psdata som ukens tilbud...hjemmelaga ? Endret 3. desember 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Da var komplett, netshop og psdata oppdatert Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Grunnet eksamen i morgen og neste torsdag, ser det ikke ut som om jeg får tid til å oppdatere tilbudene. Kan jo være at jeg tar feil, men dere vet iallefall hvorfor hvis tilbudene ikke oppdateres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kanskje på tide å oppdatere denne? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 OrjanP har antakelig ikke tid........:-) Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som har juleferie eller? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 En liten en ja. Har desverre ikke hatt tid. Har stort sett vært på nett på jobb, og der har jeg ikke hatt mulighet til å oppdatere noe som helst. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vi dør nok ikke skal du se........ Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Oppdatere snart eller ? Kjekt og sleppe og se gjennom alle webshoppene Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ja, nå kommer oppdateringene igjen. Komplett.no er herved oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Da var netshop oppdatert. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 http://www.articom.no/ som kom på 3. plass i Webshoptesten 4. kvartal 2004 har også Ukens Tilbud kunne jo vært en ide å få med denne også Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Da var psdata oppdatert. Sjansen for at jeg kommer til å legge ned tilbudsoversikten er mye større enn at jeg kommer til å ta inn flere butikker. Har allerede problemer med å få satt av tid til oppdateringene. Så noen utvidelse er ikke aktuellt. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det har sikkert vært forslag om det før, men kan ikke Hardware.no lage en side for ukens tilbud som automatisk opppdateres og der nettbutikker kan melde sin interesse for å være med? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Da var psdata oppdatert. Sjansen for at jeg kommer til å legge ned tilbudsoversikten er mye større enn at jeg kommer til å ta inn flere butikker. Har allerede problemer med å få satt av tid til oppdateringene. Så noen utvidelse er ikke aktuellt. Men hadde det vært mulig f.eks under de shappene som du nå holder på med at du har liksom en ny overskrift som f.eks: Andre butikker som fører ukens tilbud Der kan du bare ha linker som f.eks http://www.articom.no/ uten noe mere, for da kan jo dem så vil se tilbudene klikke på de og kansje det dukker opp flere Med andre ord alt som står under: Andre butikker som fører ukens tilbud, blir bare sånn enganng i blant å gjøre noe med, og da er det ensete er å legge inn en url Hadde vært om du ville gjort det synes jeg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) wow...sjekk netshop folkens! Hadde det ikke vært for at jeg hadde handla meg ram for dette året, så hadde jeg kjøpt disse!... Laveste pris jeg har sett på overklokkingsbrikker.. Endret 6. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå