Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg har 4 slike brikker - og kan bekrefte både overklokkingsegenskaper og stabilitet.

*Bestilt* :w00t:

Hvor høy FSB/HTT har du fått dem opp i? Over 250MHz?

264 MHz på Intel- system riktignok, og med slappere timings enn 2-2-2-5, nærmere bestemt 2,5-4-4-8.

Skal også prøve å få dem enda høyere, men akkurat nå er husoppussing pri no. 1...........:-)

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

Jeg prøver å avvende meg fra den evinnelige scrollingen, og det hadde hjulpet meg og alle andre medlemmer i ASU (against scrolling united) om bildene ved siden av produktene enten var mindre eller kun aktivertes via mouseover eller lignende (vet ikke om forumet tillater slik kode, men...)

Vel, så fikk jeg sagt det.

Ellers, keep em cumming! :thumbup:

DrE

Lenke til kommentar

Da var komplett oppdatert.

Noen som har tips om hvordan dette bilde greiene kan ordnes?

Det er ikke aktuellt at jeg resizer bildene for så å legge de ut igjen. Det må være noe som er mulig å legge direkte inn i et innlegg, ala bbcode.

Et alternativ er å fjerne bildene, hvis de er i veien.

Ørjan...

Lenke til kommentar
Ser at Komplett har tilbud på Razer Diamondback og fikk lyst på den, men jeg har også behov for den trådløs musen innimellom...funker problemfritt å ha 2 muser tilkoblet samtidig?

Jeg tror ikke det burde være noe problem. Jeg har ihvertfall hatt en PS/2-mus og en USB-mus i tillegg til pekeplata på laptop'en uten at det skapte noen problemer.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen racer på noen måte når det gjelder slike oversikter, men hvis ingen andre med mer peil enn meg vil ta på seg oppdraget kan jeg prøve å få til noe?

For alt jeg vet er det komme opp en oversikt nå. Hvis det er stemning for det, kan jeg godt prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...