Orjanp Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Da var mpx og pcutstyr oppdatert Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 er det noen andre enn meg som har lyst på PQI-brikkene fra Netshop? Diverse tester viser at det klokker opp til DDR520, og muligens lenger. Dessuten er jo dette veldig billige 2-2-2-brikker. Noen som har disse, har erfaringer med de? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ja, jeg har 4 slike brikker - og kan bekrefte både overklokkingsegenskaper og stabilitet. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ja, jeg har 4 slike brikker - og kan bekrefte både overklokkingsegenskaper og stabilitet. *Bestilt* Hvor høy FSB/HTT har du fått dem opp i? Over 250MHz? Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Vill bare følge med på denne tråden *Fint, men foreslår at du leser litt om [url="http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules#quoting"]overdreven quoting[/url] først. Fjernet quote fra side 1 i tråden* el-asso Endret 24. november 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Stå på Orjan, bra du orker og holde den oppdatert for oss!. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ja, jeg har 4 slike brikker - og kan bekrefte både overklokkingsegenskaper og stabilitet. *Bestilt* Hvor høy FSB/HTT har du fått dem opp i? Over 250MHz? 264 MHz på Intel- system riktignok, og med slappere timings enn 2-2-2-5, nærmere bestemt 2,5-4-4-8. Skal også prøve å få dem enda høyere, men akkurat nå er husoppussing pri no. 1...........:-) Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Det høres bra ut! Jeg tenker jeg slenger ut en liten minitest av disse på brukertester når jeg får dem fra Netshop! Gleder meg! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Til trådstarter: Jeg prøver å avvende meg fra den evinnelige scrollingen, og det hadde hjulpet meg og alle andre medlemmer i ASU (against scrolling united) om bildene ved siden av produktene enten var mindre eller kun aktivertes via mouseover eller lignende (vet ikke om forumet tillater slik kode, men...) Vel, så fikk jeg sagt det. Ellers, keep em cumming! DrE Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Jeg skal se på det med bildene i helga. Kan ikke love at det blir noe bedre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kjempebra side & tråd. øhh tror jeg har funnet en rar bug i firefox .. noen ganger når jeg trykker på linkene til de forskjellige sidene åpnes det i nytt vindu mens andre ganger åpnes det i samme , i den ramma., strange Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Da var komplett oppdatert. Noen som har tips om hvordan dette bilde greiene kan ordnes? Det er ikke aktuellt at jeg resizer bildene for så å legge de ut igjen. Det må være noe som er mulig å legge direkte inn i et innlegg, ala bbcode. Et alternativ er å fjerne bildene, hvis de er i veien. Ørjan... Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ser at Komplett har tilbud på Razer Diamondback og fikk lyst på den, men jeg har også behov for den trådløs musen innimellom...funker problemfritt å ha 2 muser tilkoblet samtidig? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ja, jeg har ikke noe problem med det iallefall. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ser at Komplett har tilbud på Razer Diamondback og fikk lyst på den, men jeg har også behov for den trådløs musen innimellom...funker problemfritt å ha 2 muser tilkoblet samtidig? Jeg tror ikke det burde være noe problem. Jeg har ihvertfall hatt en PS/2-mus og en USB-mus i tillegg til pekeplata på laptop'en uten at det skapte noen problemer. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Da var netshop og psdata oppdatert. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 mpx: 6800gt til 2995 ikke verst Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvordan blir det med samleside for julekalender i år? Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvordan blir det med samleside for julekalender i år? Ja takk! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg er ingen racer på noen måte når det gjelder slike oversikter, men hvis ingen andre med mer peil enn meg vil ta på seg oppdraget kan jeg prøve å få til noe? For alt jeg vet er det komme opp en oversikt nå. Hvis det er stemning for det, kan jeg godt prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå