B4stian Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Da var komplett.no og pcutstyr.no oppdatert. Bra tiltak elzon Hva ønsker dere som følger med denne tråden? Skal jeg fortsette å oppdatere tråden eller vil dere bruke siden til elzon? Mye bedre med denna tråden syns nå jeg.. alt er veldig oversiktlig og alt er samlet på én side! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Ja, jeg kommer nok til å fortsette å oppdatere denne. Grunnet massiv jobbing, der jeg ikke har tilgang til min bærbare maskin, kommer nok ikke neste oppdatering før onsdag ettermiddag eller noe slikt. Endret 1. november 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Hmm, fikk visst tid til å oppdatere komplett. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 sinnsykt flott med dette forumet! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det teit av meg å poste et innlegg bare fordi jeg ville ha denne posten blandt "Mine innlegg"? Hmm...i så fall får jeg prøve å si noe fornuftig da: Bra initiativ Orjanp! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det teit av meg å poste et innlegg bare fordi jeg ville ha denne posten blandt "Mine innlegg"? Øhm... Ja. Oppe til høyre finner du en liten link som sier "Følg med på dette emnet". Det gir samme effekt. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Da var netshop, psdata og mpx oppdatert. Fritekstsøket i prisguiden fungerer ikke for øyeblikket, så det er ikke lagt til linker dit. Hmm, passert 40.000 visninger... Endret 4. november 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Da var komplett oppdatert. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Da var komplett oppdatert. hvorfor tok du ikke resten i samma slengen? er vel bare mpx som ikke har oppdatert seg så vidt jeg kan se Endret 8. november 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 sykt bra jobba det her Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Da var netshop og pcutstyr oppdatert. Var ikke klar over at de ble oppdatert allerede i går. Derfor gjorde jeg ikke det da. Oppdateringen av de siste to kommer når jeg får tilbudsmailen fra dem. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvordan blir det når desembermåned kommer, blir det opprettet en egen tråd til å ta seg av julekalenderne? Godt jobba Orjanp, har brukt denne tråden flittig helt siden jeg fant den. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Godt jobbet! Må bare ha den i Mine innlegg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Hvordan blir det når desembermåned kommer, blir det opprettet en egen tråd til å ta seg av julekalenderne? Godt jobba Orjanp, har brukt denne tråden flittig helt siden jeg fant den. Det vil sansynligvis ikke bli gjort av meg. Så da er det opp til noen andre å ordne det. Nå er mpx og psdata oppdatert. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det vil sansynligvis ikke bli gjort av meg. Så da er det opp til noen andre å ordne det. Føler du deg kallet, Admin'c? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Da var komplett oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Da var netshop og psdata oppdatert Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nydelige tilbud fra Netshop, nok en gang! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Da var mpx og pcutstyr oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Da var komplett, netshop og psdata oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå