Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva ønsker dere som følger med denne tråden? Skal jeg fortsette å oppdatere tråden eller vil dere bruke siden til elzon?

Ikke for å disse sida til elzon, men jeg foretrekker ihvertfall denne tråden. Her er alle tilbud på én side og vi får mail hver gang siden er oppdatert. :thumbup: Jeg syns denne tråden er helt konge. :w00t:

Helt enig. Akkurat som jeg skulle sagt det selv

Lenke til kommentar
Jeg synes denne er GENIAL.. (siden jeg bor i sverige)

Likner egentlig på gamle prisguiden til hw.no, men jeg tror de gikk bort fra den siden det er så få produkter som føres av "alle" webshoppene og dermed blir det vanskelig å sammenlikne produktene direkte. Mpx har f.eks. et nVidia 6800nu fra Club3D, mens Komplett har tilsvarende fra Asus. Disse kortene er veldig like igrunn og er priset veldig likt, og kan derfor fra vårt (forbrukernes) ståsted betegnes som "like", men skal man klaske begge sammen som samme produkt fordi den bruker samme gpu? Det fins jo mange spesialversjoner av kort med samme gpu ("ultimate edition", "gamers edition") hvor det faktisk er forskjell. Det blir vanskelig å slå produkter sammen, og da blir det vanskelig å sammenlikne direkte på enkeltprodukter, fordi de forkjellige webshoppene fører forskjellige modeller. Eller.no :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...