Populært innlegg Orjanp Skrevet 28. desember 2003 Populært innlegg Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Denne tråden ble til i slutten av desember 2003. Det er en samling av ukens tilbud til noen utvalgte butikker. OBS: All bruk av rss feedet på egne nettsider uten min tillatelse er ikke akseptert. Ønsker noen å bruke dette, vil jeg ha en forespørsel på pm først(og da er svaret som oftest ja). Hvis noen skulle finne dette andre steder, vil jeg gjerne ha beskjed. Til privat bruk er det selvsagt fritt fram. Changelog i spoilertag. Siste update 15.03.2011 UPDATE: 15.03.2011 Har lagt til Dustinhome.no. UPDATE: 08.03.2011 PS.no er tilbake. Skal gjøre et forsøk på å få de permanent tilbake. UPDATE: 07.02.2011 Har fjernet noen butikker som ikke fungerte lengre. Endret på presentasjonen av tilbudene i de to innleggene. UPDATE: 08.05.2009 Har lagt til to WebButikken.no og Microplex.no. UPDATE: 10.02.2008 Alle tilbudene representeres som bilder. Dette gjør at tråden vil oppdateres automatisk. UPDATE: 13.06.2007 Har lagt til Multicom.no. UPDATE: 15.04.2007 Nå har tråden sitt eget domene. http://ukenstilbud.net Adressen til rss feedet er da http://ukenstilbud.net/ukrss.xml UPDATE: 05.02.2007 Har lagt til en nettside som viser de samme tilbudene som tråden viser. Adressen er http://ukenstilbud.narjo.net Det er også en ny adresse til rss feedet. Det er http://ukenstilbud.narjo.net/ukrss.xml UPDATE: 26.10.2006 Har utvidet tråden til å innebefatte Mamoz.no. UPDATE: 23.12.2005 Da det har vært liten eller ingen respons i diskusjonstrådene har jeg valgt å legge dem ned. Synspunkter på dette kan tas med meg i Ukens tilbud tråden eller via pm. UPDATE: 11.11.2005 Etter ønske vil det fra nå av være to tråder. Denne tråden som kun jeg skal poste i. Og en ny ukens tilbud diskusjonstråd som jeg oppretter hver uke. For øyeblikket er det for å teste hvorvidt det fungerer. I tillegg så er MPX tilbake. Legger changelog i spoilertag for at ikke innledningen skal bli for lang, og dermed skyve tilbudene for langt ned. UPDATE: 15.08.2005 Heretter vil det stå dato på hver butikk som tilsier siste gang den ble oppdatert. Datoen vil reflektere siste gang det var endring i tilbudene fra butikken. Under ukenummeret vil det stå dato for siste gang hele innlegget ble oppdatert. Disse endringene er foreløpig ikke implementert i rss feedet. I tillegg er bildene i ukens tilbud tråden nå klikkbare lenker som fører til tilbudet. UPDATE: 31.01.2005 Har oppgradert rss feeden med bilder, og i tillegg linker til de butikkene som ikke er med i oppdateringene. UPDATE: Du kan få tilbudene som rss feed. Endret 9. november 2011 av Orjanp 35 Lenke til kommentar
Populært innlegg Orjanp Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Endret 5. mars 2011 av Orjanp 15 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Endret 15. mars 2011 av Orjanp 5 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Ukenstilbud. Dersom noen butikker over mangler, så er dette en oversikt over alle som skal være med i listen. Komplett.no PS.no MPX.no Andre butikker som har ukens tilbud. Multicom.no Lefdal.com Soundgarden.no, kjører tilbud av og til. Elefun.no, riktignok ikke datarelatert, men teknisk hobby. CDON Butikker som har helgetilbud. Komplett.no helgetilbud. Elkjøp.no (Kun søndager) Soundgarden.no, (Kjører tilbud av og til) Lefdal.com (Kun røde dager) Butikker som har lagersalg/demovarer/tilbud. Komplett.no demovarer. Multicom.no lagersalg. Det Digitale Mørkerom tilbudstorg. Endret 10. juni 2013 av Orjanp 6 Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Side som vil oppdatere seg automatisk hver dag: http://kim.portfinnmark.no/ukenstilbud/uk/smart2.html Kildekode, filter, xsl stilsett og litt sånt: http://kim.portfinnmark.no/ukenstilbud/ Endret 8. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dette har jeg sett frem til. Hvis jeg ikke har brukt ukestilbudene til nå, så kommer jeg hvertfall til å begynne med det nå Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Fint med positiv tilbakemelding En dag jeg har litt tid skal jeg legge til noen ting til.. Jeg skal få den til å sjekke prisguiden til hw.no slik at ikke alle trenger å søke i den.. Kommentar system hadde kanskje ikke vært så dumt? Tenkter på kommentarer angående prisen eller selve produktet..? Om andre har noen ideer kan de egentlig bare føyes på i denne tråden. Jeg må vel stikke på jobb nå Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Oppdatering: Nå henter den også ut den billigste prisen fra hardware.no sin prisguide.. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Strålende Det er definitivt en av sidene jeg kommer til å sjekke regelmessig Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Der har hwb.no også kommet med ukens tilbud. Har oppdatert første post i påvente av at hwb.no blir lagt inn i tilbudsgrabberen. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Skal stikke å trene litt så skal jeg se om jeg får laget et filter til hwb når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 *legge til favoritter ja* Dette var genialt, takk til både astrox og OrjanP! Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dette er jo helt genialt, takk Orjanp og astrox ;D. *Bookmarke siden* Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Sånn, gikk ganske fort å skrive et filter for hwb.. Ble ikke akkuratt så pent uten bilde av produktet eller url, men det får bare være.. Ser at det er noe små tull med filteret for mpx. Nettverkskort som får overskriften til en printer Skal fikse det i morgen om jeg har tid.. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Uansett om det er litt småplukk igjen så er tiltaket ein innertiar..... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Rettet et par mindre feil i kveld. Filteret til mpx er enda ikke helt perfekt fordi mpx ikke er helt konsekvent i html koden på tilbudene Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Er hwb.no fjernet fra tilbudsgrabberen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå