Gjest c0bc5...405 Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 i ca en uke nå har jeg hatt en del ubehag i baken, kjente etter i dusjen og fant en klump. er dette slikt som man kun får behandling av via legen eller kan jeg rett og slett dra på apoteket og kjøpe det reseptfritt? Anonymous poster hash: c0bc5...405 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Er det ubehagelig så kan du få krem på apoteket, uten resept De forsvinner som regel av seg selv Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Hvis du ikke er helt sikker på at det er hemoroider, ville jeg fått sjekket det ut først Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 GiaMahan skrev (13 timer siden): Hvis du ikke er helt sikker på at det er hemoroider, ville jeg fått sjekket det ut først Alle bør utforske sin egen kropp jevnlig, og det inkluderer å stikke en finger opp i rompa Pinligere om man må få legen til å gjøre det.. (Ikke at det er noe galt med det..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå