Pango Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har satt opp en dedikert DOS-maskin (P200, 128 MB) til bla. programmere assembly og spille gamle spill. Noen gamle spill som bruker PC-speakeren har enten for lav eller for høy lyd. Jeg vil bytte ut PC-speakeren med en bedre høytaller som har en volumkontroll, er det noen som har laget noe sånt eller vet hvordan man lager det? Hva med kun volumkontroller til standard PC-speakeren, hvordan lager man noe sånt? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det må bli til en eller annen inngang på lydkortet. Se User´s Manual for lydkortet (sansynligvis en enkel ledning). Hehe så får du errors Beep-codes i surround Lenke til kommentar
Pango Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Inn i lydkortet? Hva mener du? Hvordan skulle det fungere? Lenke til kommentar
the_dOle Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er ikke sikker på hva slags signal man får ut til pc speakeren jeg men det er vel bare å måle eller sikkert lett å finne ut. Trenger vel bare en simpel krets for å tilpasse signalnivået eventuelt impedansen til inngangen på lydkortet. Bruke en sånn cd eller aux in på selve kortet eller.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå