pgdx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Okey... Jeg lurte litt på dette. Hvem har originalen? Jeg synes det er litt rart at selveste Cash covrer NIN, men det er vel sikkert bare meg. Noen som vet det? Eller gidder gjøre litt leet google research for meg? Faen, klokken er halv seks, ffs! Endret 28. desember 2003 av Toolshed Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 NIN har originalen http://www.nme.com/news/104523.htm Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 NIN har originalen Tusen takk... Nå kan jeg sikkert få sove jeg også! Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hehe.....sove godt da *synger nattasang* Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 *synger nattasang* Takk for den, men kom meg liksom ikke vekk fra internett. Hvorfor har ikke du lagt deg? Eller har du stått opp? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Altså, det er jo seff Reznor som har originalen, men fy som Cash gjør dette til sin egen låt. Sjelden har vel melodi, video, tekst, stemme og tidspunkt passet så bra sammen som det gjør i dette tilfellet. En av de store tolkningene gjennom tidene, fra en av våre største artister. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Altså, det er jo seff Reznor som har originalen, men fy som Cash gjør dette til sin egen låt. Er (Trent?) Reznor frontfiguren i NIN, elns? Bør jeg skaffe meg noen NIN-album? Passer det inn med gammelt metallica, apc, tool, ratm, led zeppelin, cake, muse, ac/dc? Det er vel mine favoritter, hvis noen lurte... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Bør jeg skaffe meg noen NIN-album? Passer det inn med gammelt metallica, apc, tool, ratm, led zeppelin, cake, muse, ac/dc? Det er vel mine favoritter, hvis noen lurte... Du bør absolutt skaffe deg noe NiN Endret 30. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Bach Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 NIN _er_ Trent Reznor. Pretty Hate Machine bør finnes i enhver platesamling . The Downward Spiral snurrer også ofte i spilleren min. Cash-tolkinga er forresten helt monster. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Du bær absolutt skaffe deg noe NiN Da skal jeg det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Du bær absolutt skaffe deg noe NiN Da skal jeg det. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Ps: En meget informativ post. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jeg har ingenting informativt å komme med utenom at "The Man In Black" sin versjon er bedre .. han har bare en MYE kulere stemme .. (Mr.Cash altså) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Nine Inch Nails - Still <-- Det beste albumet for sure. NiN er jo egentlig hovedsakelig prog.rock(god prog.rock sådan), men de har laget det ene veeeldig rolige albumet.. Et must i alle platesamlinger med respekt for seg selv..! Forresten, dude(s), her er min playlist med 99% genial musikk (Noen sanger er ikke mine, men skum igjennom hele så er det mest kvalitet ) http://home.online.no/~hmarrabl/Upload/minpalylist.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå