AndersT2 Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Noen som vet om det går an å lage en skrivebordssnarvei som jeg kan dobbeltklippe på for å la Windows skru av skjermene? Liker ikke å ha på at skjermene skrur seg av etter x antall minutter, da jeg syntes det alltid er irriterende når de skrur seg av når jeg ikke har brukt for det. Men hadde vært godt å ha en hurtig snarvei for å gjøre det, uten å måtte fysisk skru av alle 3 skjermene hver gang jeg syntes det er greit de skrus av. (Blir for noen watt å spare i løpet av 1 år) Lenke til kommentar
det Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 TurnOffMonitor appen skal kunne fikse det der: http://turnoffmonitor.com/ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2020 Takk. Skal teste den ut. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Det ser ut som et betalingsprogram. Det skal ikke være nødvendig å betale for å få til dette. 1 Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 (endret) Mulig den innebygde funksjonen for å endre hva maskinens startknapp gjør kan fungere? Win+X -> power options -> Additional power settings -> Choose what the power button does -> Turn off the display Edit - engelsk oppsett her, men burde være ca. samme (oversatte)navn på norsk oppsett Endret 9. januar 2020 av horrorr Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2020 horrorr skrev (1 time siden): Mulig den innebygde funksjonen for å endre hva maskinens startknapp gjør kan fungere? Win+X -> power options -> Additional power settings -> Choose what the power button does -> Turn off the display Edit - engelsk oppsett her, men burde være ca. samme (oversatte)navn på norsk oppsett Takk. Det funket perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå