P-in-P Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Skal kjøpe meg nye nytt hovedkort og lurer på hva som er best i forhold til pris. Om det er bra til overklokking eller ikke er jeg mer eller mindre likegyldig til! RAM: DDR - 1024 (512*2) - 3200 CPU: AMD 2800 eller muligens en 3gHz Skal ha mulighet for raid (S-ata er ikke utelukket). Ikke behov for integrert lyd- eller nettverkort og skal være så nærme 500 lappen som mulig. Helst på lager til komplett.no! Takker for alle svvar først som sist! Lenke til kommentar
MuD Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl dette skal være eit bra hk til ein billeg penge Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Dette hovedkortet har RAID; SATA, LAN og Lyd og koster under 700 kr. Det var det billigst hovedkortet med RAID og Sokkel A på komplett jeg fant. Og når du sier en 3 ghz, mener du en AthlonXP 3000+ eller 3,06 P4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå