Thamaniac Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Sliter med litt kåthet i det daglige. Tirrer meg selv med å gå med penisring på arbeid ha penis løs i buksa. Elsker å se på damer i stramme jeans så går ofte på kjøpesenter for å se litt. Er enda mere spennende når man får reisning og kan ha penis nedover låret ute i offentlighet. Sitter på kontoret å kan finne på å åpne buksen for å slippe ut lillingen for å få mere spenning og tirring. så mitt spørsmål: hva mere kan gjøres for å tirre opp dette, elsker å gå rundt/sitte på kontoret med reisning å prøve å skjule dette for andre. Er det noen tips til dette? elsker som sagt å se på rumper gjerne få tilsendt anonyme rumper på snap i jeans/tights:D Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Ikke gjør ting som kan få deg i trøbbel, eller som kan gå ut over andre. Å slippe ut lårgjedda på jobb er høyrisikoadferd som kan få alvorlige konsekvenser for deg, og ved å hele tiden pushe grensene for "risikoen ved å bli oppdaget" så ender du opp med å bli det. Arbeidsstedet er kanskje ikke rette plassen å gjøre dette på. Ut over det, slå deg løs. 5 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Du sier at du sliter, samtidig som du ønsker å tirre dette opp? Alternativt kunne du trengt noen som kan melke deg før du går på arbeid, dette vil kunne dempe slik atferd. Lenke til kommentar
Gjest 6d534...ee0 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Det kan være deilig å være litt halv-stiv, som jeg kan bøo om jeg ser en pen dame med tettsittende klær for eksempel. Men det holder jeg for meg Viser det ikke sammen med andre. Anonymous poster hash: 6d534...ee0 Lenke til kommentar
Gjest 116fe...835 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Gjest 6d534...ee0 skrev (På 8.3.2020 den 21.51): Det kan være deilig å være litt halv-stiv, som jeg kan bøo om jeg ser en pen dame med tettsittende klær for eksempel. Men det holder jeg for meg Viser det ikke sammen med andre. Anonymous poster hash: 6d534...ee0 Er du ofte det? Anonymous poster hash: 116fe...835 Lenke til kommentar
Gjest 6d534...ee0 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Gjest 116fe...835 skrev (50 minutter siden): Er du ofte det? Anonymous poster hash: 116fe...835 Ikke ofte, men det skjer Anonymous poster hash: 6d534...ee0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Det er ikke lurt å dra strikken like langt som du gjør. Du kan fort ende opp med å bli beskyldt for å stryke laksen i arbeidstiden, da blir du nok fort arbeidsledig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg