PiessoCSGO Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 2019 er over og nok en gang markerte flere norske e-sportstjerner seg rundt om i verden. Disse tjente mest i året som har gått. E-SPORT: Superår for de norske e-sportstjernene Lenke til kommentar
Njaal Kallevik Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Jeg sitter her i rent raseri av at noen kan i det hele tatt tenke på å prøve å oppnå suksess av å spille på FJERNSYNET. Det høres jo helt vilt ut at noen kan være så gibba aålehovve at de kan i det hele tatt komme på å oppnå suksess ved å bruke internetten Lenke til kommentar
Grylte Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Håvard Rain Nygård er strengt tatt Florø-gutt, ikke Sola. For oss fra distriktsnorge er sånne ting viktig, la oss få beholde de få heltene vi har 2 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Som en fra distrikts-Norge selv så har jeg tatt tilbakemeldingen med stor seriøsitet og endret til Florø-gutten. 2 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Av ren kuriositet, har andre skandinaviske land noen lag som virkelig skiller seg ut i internasjonal sammenheng? Er dette noe gamer.no kunne satt fokus på og skrevet en artikkel om? Jeg følger aldeles ikke med på esport, men titter innom enkelte artikler her. Og som mangeårig leder i et større norsk guild gjennom mange forskjellige online spill, sitter jeg igjen med inntrykket av at norske spillere generelt er veldig lite interessert i norske lag og guilds. Norge har som regel veldig mye talent innen IT, spill og esport, men det virker som alt er spredd internasjonalt. Er det noe med kulturelle verdier? Lenke til kommentar
Trombass Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Både Danmark og Sverige ligger et godt stykke foran Norge på e-sport, både i ferdighet og på hvordan samfunnet ser på e-sport. 1 Lenke til kommentar
Trombass Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Både Danmark og Sverige ligger et godt stykke foran Norge på e-sport, både i ferdighet og på hvordan samfunnet ser på e-sport. 1 Lenke til kommentar
Erlink Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Fnix skrev (15 timer siden): Av ren kuriositet, har andre skandinaviske land noen lag som virkelig skiller seg ut i internasjonal sammenheng? Er dette noe gamer.no kunne satt fokus på og skrevet en artikkel om? Jeg følger aldeles ikke med på esport, men titter innom enkelte artikler her. Og som mangeårig leder i et større norsk guild gjennom mange forskjellige online spill, sitter jeg igjen med inntrykket av at norske spillere generelt er veldig lite interessert i norske lag og guilds. Norge har som regel veldig mye talent innen IT, spill og esport, men det virker som alt er spredd internasjonalt. Er det noe med kulturelle verdier? Norge er ofte tidlig frampå i nye spill og markerer oss også gjerne internasjonalt, men infrastruktur og kultur for å satse seriøst over tid mangler sammenlignet med nabolandene våre. Så snart resten av verden fokuserer på de samme spillene, har vi en tendens til å falle gjennom med noen få hederlige unntak. Lenke til kommentar
Eros Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Arman "Phenom" Hanjani tjente en kvart million på Street Fighter og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå