Sandy Koufax Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Et enkelt spørsmål, men krever ærlighet. Hva føler du når du ser dette bildet? Ingen fasitsvar selvsagt, bare vær ærlig. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2020 La meg begynne. Jeg ønsker å bli veganer, men må heller bli vegeterianer! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Dette var usammenhengende, det er i alle fall det jeg tenker når jeg leser denne tråden her.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Att du er en dyre venn. 1 Lenke til kommentar
Crayonz Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 At et dyr blir tatt vare på mens ungen sikkert er vettskremt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Um, skal jeg finne den tradisjonelle Reddit copy paste? Den er meget interessant om koraler.. Ehm, eller skal jeg la dere lete selv? Synes den er så utrolig stygg i grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå