Marvil Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 En laptop med fin batteritid er jo ideel som DVD-spiller osv under lange kjedelige bilturer.. Men er det skadelig for maskinen å bli brukt under slike forhold..? Tenker på risting osv.. Noen som har erfaringer..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Erfaringer, vel, jeg bruker den bærbare ofte på bussen hjem fra skolen og det funker fint. Innmaten tar ikke noe skade av litt humping. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hm er velle mest hd som ikkje liker d. det rister no ikkje så mye i bil..... Kansje viss du kjører rally den.... Lenke til kommentar
obese Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg og en kompis har testet dette ganske grundig på våre billige compaq-laptoper. Han: brukte den i en ryggsekk når han jogga hver dag i militæret. jeg: bruker den hver dag i bagen min når jeg går rundt og hører på musikk. har aldri hatt noe problemer med noe og disse maskinen har jeg og han brukt i 1,5 år. s Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det er jo en bærbar pc, så den BØR tåle litt vilkjøring. Men det komponentet i pcen som liker det minst, er vel harddisken. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg og en kompis har testet dette ganske grundig på våre billige compaq-laptoper. Han: brukte den i en ryggsekk når han jogga hver dag i militæret. jeg: bruker den hver dag i bagen min når jeg går rundt og hører på musikk. har aldri hatt noe problemer med noe og disse maskinen har jeg og han brukt i 1,5 år. s Blir den ikkje ganske varm lr? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har en Powerbook 12" selv. veldig god på dvd. liten og lett. anbefaler at du tar en tipp på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har en Powerbook 12" selv. veldig god på dvd. liten og lett. anbefaler at du tar en tipp på den. Den blir svinvarm, det er iallfall min erfaring. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Har en Powerbook 12" selv. veldig god på dvd. liten og lett. anbefaler at du tar en tipp på den. Jeg har allerede bestilt en HP Compaq NX7000 ellerno. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har en Powerbook 12" selv. veldig god på dvd. liten og lett. anbefaler at du tar en tipp på den. Jeg har allerede bestilt en HP Compaq NX7000 ellerno. Hvor fant du denne, og til hvilken pris? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 vel det blir jo mere " myk " homping da, altså lapp'en ligge står jo stille så om hele bilen beveger seg og lapp'en står stille så burde ikke dette være så farlig, de er også kanskje laget litt anderledes disse laptop diskene også, er ikke en vanlig 3.5" disk, de liker ikke HARDE støt, dvs, at kabinettet faller osv Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg: bruker den hver dag i bagen min når jeg går rundt og hører på musikk. hehe kult , på tide å investere i en mp3 spiller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå