Gå til innhold

Mars-farernes neste utfordring? Astronaut på ISS fikk blodpropp i halspulsåren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egil Hjelmeland skrev (3 timer siden):

På en ferd utenfor Jordens magnetfelt er vel en pinefull kreftdød det viktigste scenariet.

Det kommer helt an på beskyttelsen. Ulike design har foreslått alt fra superledere som gir et kunstig magnetfelt til vann og mat-magasin rundt bomodulen, samt drivstoffmagasin med samme plassering. Men du har helt rett i at det er en seriøs utfordring der det må gjøres noen tiltak.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det finnes noe slikt som et magnetfelt? Da skulle man jo tro at jorden tiltrakk seg alt av metall, foruten om gull og sølv. Kanskje alt du har lært om NASA-vitenskap og da mener jeg absolutt alt, bare er tull.

Og er du så sikker på at kreft egentlig er så pinefult? Hvis du satser på legevitenskapen og alle deres medisiner, så kan jeg garantere deg at sykdommen blir pinefull! Men hvis du gjør som tibetanere som gjerne blir 120 år gamle, og bruker naturmedisin, så skal du se at kroppen kanskje klarer å reparere seg selv. Jeg har selv hatt blodpropp to ganger, i lunge og hjerne og jeg kan garantere deg at det som skrives her er 100% piss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...