nor50 Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 (endret) Tidlig i Juli, finndel.no, søker speil til bil for ei dame. Legger inn regnummer på bil der og databasen sier Hedmark Bilsenter har speilet. Bestiller speilet derfra, og avtaler med innehaver om sending neste dag. (Dette var for ei gammel dame som var i et biluhell når hun var på besøk hos sin datter, og hverken hun eller jeg ville hun skulle kjøre hjem uten speil, så hun måtte bli der til speilet kom). Vippset penger til Hedmark bilsenter. Dagen etter var pakken ikke sendt, og husker ikke nå om det gikk 3, 4 eller 5 dager før den ble sendt. Når den så endelig kom var det feil speil. Ringte HB (Hedmark Bilsenter) for å klage på dette, men jeg fikk klar beskjed om at det var min feil. Jeg hadde bestilt det. Ja, jeg bestilte det utfra at databasen i finndel, som HM er medlem i, sa at dette var speilet hun skulle ha. Da ble jeg sittende mellom barken og veden, da HM og finndel bare skylder på hverandre, og ingen tar på seg noe skyld. Ender opp med å kontakte Forbrukerrådet, og de får meklet seg fram til en løsning mellom HM og meg. Så den 11/10 kjøper jeg via helthjem.no frakt for å sende speilet i retur. Det går greit, bortsett fra at de glemte å legge ved pakkelappen jeg skal printe ut å sette på pakken... Måtte ringe inn for å få tilsendt den på mail. Så kommer sporingen (Sjekk datoene): https://helthjem.no/sporing?sporingsnummer=(00)370724761478859497 Kundesupport [email protected] man. 28. okt. 2019, 10:01 til meg Hei, Din sak med referanse ID: 126070 har blitt oppdatert. Under er siste oppdatering: Dette er en pakke som skulle ha blitt levert til YX/7-ELEVEN MOELV, leverte du den på en annen butikk? PostNord skal da hente den derifra og få sendt returen videre, men utifra sporingen har de ikke fått hentet pakken, de har bare fått informasjon om at de skulle hente en pakke. Ønsker deg en riktig fin dag! Så dukker det opp et nytt sporingsnummer https://helthjem.no/sporing?sporingsnummer=70724761493282903 Her er pakken sendt til butikken HB skulle hente den ut i, men med mitt navn, adresse og mitt mobilnummer som mottaker. Så, den 3. desember ringer jeg til helthjem og ba dem sende pakken i retur til meg. 18. desember er den i følge helthjem levert ut til HM.... Gudene vet hvor mange telefonsamtaler jeg har hatt med helthjem og Postnord (som jo transporterer for helthjem), men de sitter og bare å skylder på hverandre, og jeg, eller egentlig dame som skulle hatt speilet, blir bare sittende igjen med skjegget i postkassa, uten noen tar ansvar for noen ting. (Er flere mailer og meldinger her jeg må se igjennom, men må bare komme igang...) Endret 7. januar 2020 av nor50 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Har mottaker fått pakken eller ikke? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2020 (endret) Ikke vet jeg... Ikke i følge de 2 sporingene jeg har fått fra dem. Uansett, 3/12 bestilte jeg den i retur, men helthjem sier de har levert den ut 18/12. De burde klare å returnere den til meg i løpet av 15 dager. 2 måneder med transportkaos var nok syns jeg. Nå er det 3. Endret 7. januar 2020 av nor50 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Har du pratet med mottaker? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Gammel tråd dette, men HeltHjem kan du få gratis av meg. 6 virkedager siden pakken ble sendt fra Drammen (privatadresse) og sporingen sier fortsatt bare at pakken er hentet hos mottaker. Fantastisk 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå