Arodem Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Modellen de brukte stammer ikke fra Microsoft. AMD innrømmer at de brukte falsk Xbox Series X-tegning i sin CES-presentasjon Lenke til kommentar
Owlman Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 "gigatabbe".... for noe tull 2 Lenke til kommentar
alike Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Gigaserie, jumbofly, megaskip, og her... gigatabbe. Typisk media for å lokke folk inn på artiklen. Ser bare dumt ut syntes jeg, og for min el virler det mot sin hensikt. Tenker meg om før jeg klikker på boe som starter med giga, mega, ultra, super, el. 3 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Det er vel en gigatabbe da det finnes tusenvis av hippe Youtubere som lever av å formidle "teknologi"-nyheter og opplever å videreformidle "fake news". Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 @alike Og glem ikke "MONSTER". Det brukes til alt nå, monsterbølger, monstermaster, monstertabbe, monsterregning. En får drypp av mindre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Jeg regner med noen blir torturert til døde for denne megamonster tabben. Noe mindre ville være urettferdig. 1 Lenke til kommentar
nonplusultra Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 At så mange tech-sites og youtubere har tatt dette for god fisk viser at kildekritikken på nettet er død. Dette var sikkert bare ment som en illustrasjon fra AMDs side og er det noen som har gjort en tabbe så er det ikke dem. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 nonplusultra skrev (På 8.1.2020 den 15.46): Dette var sikkert bare ment som en illustrasjon fra AMDs side og er det noen som har gjort en tabbe så er det ikke dem. Hvem har gjort tabben da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå