Gå til innhold

Trenger Hjelp i Gothic 2

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt lærling hos smeden nå. Hvordan skaffer jeg steel så jeg kan forge våpen? :ermm:

Det kan du kjøpe hos diverse folk. Hvis du finner en med "Raw Steel" er det bare å kjøpe så mye som mulig. Det er ikke akkurat overflod med slikt. Er en stund siden jeg spilte G2, men mener å huske at en fyr på markedsplassen i "hovedbyen" hadde litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er i vallys of mines nå :scared: De orcanne er jo bare helt umulige, de andre tinga også er uovervinnelige. Er kunn en lvl 7 fyr som satser hovedsakelig på bue og armbrøst. Har ikke sett noen folk jeg kan bruke exp pointsa mine på på en god stund heller. Kan vel kalle meg en jeger, er vertfall de skillsa jeg satser på, virka lit morro å prøve det.

Men søren å vannskelig det blei når en må snike seg rundt i vally of mines.

Kjøp speed potions hos fyren i snobbedistriktet og han tryllefyren i havnedistriktet. Kjøp også noen sheep-transform scrolls hvis du finner det. Med speedpotion skal du klare å springe til rampen som orcene har bygget. Kommer du dit så tør de ikke å følge etter deg, så her kan du stå og "fiske" og få noen fete frags og levle som bare det så lenge du gidder..(eller sålenge det er orcer der) men pass på shaman orcene, disse skyter ildkuler på deg uansett. Videre må du snakke med kongen også gir han deg diverse oppdrag. Bruk speedpotions med måte. Har du penger så stikk til fyren som holder til i en avdeling til høyre. Hos han kan du kjøpe heavy militia armor. trenger du mer hjelp, ikke nøl med å spørre. :D

Lenke til kommentar

Er på kapitel 3 nå, men så har Gothic plutselig klikka.

Når jeg trykker på knappen som altid har vert angrip så angriper han ikke mer. Jeg har crossbow, og når jeg trykker på angrip tasten så setter han seg bare ned på huk. Går ikke med sverd eller bue heller. :mad: Det skjedde etter at spillet plutselig blei minimert forde syngate FW kom med en melding. :angry:

Lenke til kommentar

Hatt noen slike hendelser jeg og. Det er vistnok gankse mange bugs i den engleske versjonen og Infogrames hadde vist ikke så lyst til at det skulle slippes noen ny (spillet er ferdig patchet ved instalasjon) patch heller.

Har hendt meg flere ganger at jeg ikke får f.eks. slått. Avogtil kommer det av seg selv. Men som oftest må bare spillet startes på nytt. (en gang måtte det en restart av pc'en til også)

Lenke til kommentar

Hatt noen slike hendelser jeg og. Det er vistnok gankse mange bugs i den engleske versjonen og Infogrames hadde vist ikke så lyst til at det skulle slippes noen ny (spillet er ferdig patchet ved instalasjon) patch heller.

Har hendt meg flere ganger at jeg ikke får f.eks. slått. Avogtil kommer det av seg selv. Men som oftest må bare spillet startes på nytt. (en gang måtte det en restart av pc'en til også)

Tåpelig og ikke ville gi ut patcher til et så bra spill.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...