kizzykazz Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Hei, jeg er på jakt etter en pc-skjerm, helst i 27" eller større. Grunnen til det er at jeg har 24" i dag, og vil gjerne gå litt opp, men kanskje ikke til 35" jeg tror blir veldig stort. Spiller litt LOL av og til, og kanskje CSGO en gang i mnd. Er altså ikke en gamer-skjerm som er det viktigste for meg, men vil heller ikke ha en skjerm med elendig spesifikasjoner når det kommer til gaming. Budsjett er maks 5000kr. Har i dag en laptop av typen asus gl553ve (gamer-laptop ja) som er noen år gammel. I fremtiden blir det nok en ny stasjonær PC med et relativt ok skjermkort. Anbefalinger? Er ikke meg i mot å kjøpe brukt, men foretrekker å kunne teste produktet og levere tilbake dersom jeg ønsker innen 30 dager. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Kan anbefale denne: https://www.dustinhome.no/product/5011160172/e-line-275e1s 27", IPS , 2560x1440, 75 Hz og AMD FreeSync for under 2000 kr er ikke ille! Jeg har også overklokket den til 82 Hz, men mulig det går an å være heldigere med panelet enn det jeg var her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå