gaaal Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har tenkt å kjøpe meg en ny pc , barebone , men da kan jeg ikke ha så mange hdd inne i selve pc.en må jeg ha ett skap hvor jeg kan ha alle hdd samlet.. Hvor mye vil dette koste og evt hvor kan jeg kjøpe dette , har leitet litt rundt i de ulike butikkene , men ikke funnet noe som jeg er ute etter.. Takker for svar.. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 microplex.no har en veldig bra løsning der du kan feste hdene under den orginale hd stajonen. Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Tenker mer på et skap hvor jeg kan ha alle hdd samlet.. Spesielt om jeg skal ha en barebone pc , hvor det er plass til 2 hdd og skal jeg da ha 2-8 til hvor skal disse stå ?.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vet ikke om det finnes noen slike ferdige løsninger siden ATA og S-ATA er ment for bruk internt i et kabinett og ikke på noen måte er laget for eksterne løsninger. Det enkleste er nok å bygget et slikt selv. Dimensjoner det etter antall harddisker, og slik at det kan stå under bare-bein PC'n din. Husk kjøling, og kanskje lydfelle og vibrasjonsfritt oppheng om stillhet er en prioritet. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Forslag: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=MAP-502F Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Tror jeg går for den enkleste løsningen; Beholder den det chiftec kabinettet jeg har no og lager den om til en file server.. Kjøper ny barebone pc med raptor som systemdisk og en ekstra S-ata disk.. Det er vel mulig å kjøpe en S-ata kontroller til den gamler pc en ? Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå