Mira Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har dette kabinettet. Har problemer med å få festet alle kablene fra kabinettet, finner jaggu nesten ikke halvparten en gang. Noen som har dette kabinettet som kunne hjelpt meg lit? Bilder etc? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvilke kabler er det du tenker på? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 de kablene som går fra fronten på kabinettet og inn mot HK. Klarer seff å feste power-switch, og alle de kablene der. De jeg ikke finner festet til er de andre, firewire, usb, lyd osv Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Da har det nok lite å gjøre med kabinettet ditt å gjøre tror jeg men hvis du leser litt i hovedkort boka di, så skal det stå hvor du plasserer slike ting. hvilket hovedkort har du? mvh BalleMann Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Han har Abit nf7-2 v 2.0 (står i siggen hans) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Da er det ikke vanskelig å finne de Er like ved power og hdd pinnene Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 man trenger ikke alle usb`ne i front pluss lyd i front da vist man ikke trenger dem. hk har vel det bak? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Steg 1) Finn boka som fulgte med HK et ditt Steg 2) Bla opp og finn ut hvor de forskjellige kablene skal festes Steg 3) Følg bruksanvisningen nøye for å få et perfekt resultat Elller.... bare tipp deg fram til du fester alt riktig.... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (off.topic sry) men noen som veit hvor jeg kan få tak i en sånn ledning til usb ? Hadde en ekstra usb kort(sånt lite kort) bak på pcen. men så løsna jeg den, og lagde hull i den i diskettplass"ting". Men nå er Ledningen fra hovedkortet til Fronten av kabinettet for kort.. hvor kan jeg skaffe ny ? :/ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har samme kabinett som deg hen har et asus hk så jeg vet ikke om ditt hk støtter slike i front, men alt står i manualen til hket dit Lenke til kommentar
felge Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) har samme kabinett som deg hen har et asus hk så jeg vet ikke om ditt hk støtter slike i front, men alt står i manualen til hket dit hoho skal vise deg skikkeligt kabinett jeg http://www.freewebs.com/felge/dator.jpg må kopiere linken over i browseren Endret 3. januar 2004 av felge Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har samme kabinett som deg hen har et asus hk så jeg vet ikke om ditt hk støtter slike i front, men alt står i manualen til hket dit hoho skal vise deg skikkeligt kabinett jeg http://www.freewebs.com/felge/dator.jpg må kopiere linken over i browseren eeehhhhhh....... har et slikt sjølv men med hjul, og (mørke)brunaktig lakk og myyyye støre er det (og sef. stor plexiglass i front og side) men pc'n starta merkligt nok ikke i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå