dkvam Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hei! Fikk nylig til å produsere min første DVD med Pinnacle Liquid Edition. Problemet er bare at filmen snurrer ett hakk raskere ved avspilling på TV'n enn hva det gjør inne i Liquid Edition. og på PC'en ellers... Noe som gir filmen et slags uønsket Charlie Chaplin preg... Noen som vet hva som må justeres? , hva som er galt? Svar mottas med takk! Lenke til kommentar
adonis Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 For å presisere: er det slik at når spiller DVD'en på DVD-spilleren din (koblet til TV) spiller den raskere, mens når du spiller i DVD-spilleren på PC'en går det greit? Hva slags format har du brent på, og hvilken DVD-spiller forsøker du å spille av på? /Øystein Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Ordla meg kanskje litt uklart! Før filmen eksporteres , altså i tidslinjen i Liquid Edition , eller etter eksport til f.eks AVI , så ser filmen ut som den skal gjøre. Men når jeg eksporterte prosjektet til DVD og så filmen på en TV for første gang , så virka det som hastigheten var bittelitt raskere. Skal prøve å spille det av på DVD'en på PC'en for å se hvordan det blir da. ta-ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå