RastaXP Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 Hei. Jeg lastet ned en nettside på maskinen min for noen måneder tilbake. Jeg brukte Firefox for å laste den ned og alle dataene fra siden ble lagret i en mappe. Nå får jeg imidlertid ikke åpnet siden igjen. I mappen ligger det bl.a. en html-fil som ikke lar seg åpne. Jeg har også prøvd å dra mappen over i et tomt nettleservindu, men heller ikke det ser ut til å fungere. Hvordan kan jeg få åpnet denne siden igjen? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 (endret) Åpner du html filen med Firefox? Er det et valg i Firefox om å åpne offline sider derfra? Har ikke brukt Firefox på noen år nå.... Endret 5. januar 2020 av plankeby Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 Som regel er det en html-fil på nivået over som har samme navn som mappen. Det er den man klikker på. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2020 Takk, LangtGjesp, jeg fant den filen du nevner. Nå fikk jeg åpnet siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå