Luakon Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 Hei, Jeg har passat b6 2010 modell hvor jeg merker nå i det siste at høyre lykt skruer seg av og på i to sekunder ved homper og dårlig veier. Jeg vet ikke om det kan være dårlig kontakt eller lyspære. Det kommer ikke på dashbordet. Bare homper at den blir borte i 2 sekunder og på Noe tips :) Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 6. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2020 Cocola skrev (13 minutter siden): Har du xenon? Jeg har bixenon. Jeg vet ikke hva som er defekt eller ødelagt. Men plutselig så går den av og på iløpet av to sekunder. Ingenting lyser på dashbordet Lenke til kommentar
joka Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 bytt plass på pærene, høyre - venstre, og se om problemet da blir på venstre side Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Du kan også prøve å bytte plass på ballast. Det var den ene som forårsaket samme problem som du beskriver i min bil. Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 6. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2020 men da må jeg åpne fanger, fordi det ikke er nok plass Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Luakon skrev (2 timer siden): men da må jeg åpne fanger, fordi det ikke er nok plass Tenkte du nå på for å bytte om på ballast eller pære? Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 6. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2020 Nei jeg tenker på å bytte xenon, men litt rart hvorfor ikke pæren lyser på xenon. Men jeg er ikke 100 prosent om det er parkerings pære. Jeg er usikker på hva du mener ballast?? Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Ballast er styringsenhet for xenon. Prøv først å bytt om på pærene. Hvis feilen flyttet seg så er pæra defekt, hvis feilen ikke flytter seg så prøv å bytt ballast. Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 7. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2020 (endret) Ok, men hvis xenon fortsatt er defekt, bytter man 1 eller begge for å få samme effekt? jeg tror faktisk det er xenon pære som blir slitt, fordi jeg hadde en BMW 3 serie og da blinket xenon på BMW. Når jeg byttet pæren var alt i orden. Original xenon pære for høye siden koster 2000 kr hos VW, mens på bildeler koster produktet 600kr. Jeg vet ikke hva jeg skal velge mellom Endret 7. januar 2020 av Luakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå