Superparanoid Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 Noen som kan anbefale enkle spill- eller underholdningsapp for små barn (2 år) til Android? Har lastet ned Fantorangen som har vært veldig populær, men nå er han lei den. Bør helst være på norsk og reklamefrie, gjerne gratis. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 (endret) Søk Sago mini. Mye bra for 2-5 år. Flere gratis spill. Husk å slå av internett signal (wifi) for å få bort det meste sv reklame. Det finnes knapt lenger noe helt gratis fullverdig spill uten reklame eller krav om betaling i spill for å fullføre. Det som kalles gratis i dag het før demo, nemlig at man får spille noe av et spill. Sago mini er fullverdige spill. Endret 5. januar 2020 av plankeby 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2020 Takk for tips. Har ikke noe imot å betale noen kroner dersom det er verdt det, men da vil jeg være sikker. Vil ikke betale for et spill/app som bare er søppel. Så jeg uttalte meg nok litt diffust i første innlegg. Behøver ikke være gratis, men det bør være verdt det det koster. Siden sønnen vår ikke er så gammel enda, må det være et helt ufarlig spill uten skremmende karakterer osv. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 (endret) De er verdt å betale for også, de som kostet 40-50 kr. Da er det ferdig betalt og ikke mer å betale senere i spillet på noen måte. Totalt ufarlige spill, ingen vold, død eller slossing. Heller ikke overdrevne effekter. Endret 5. januar 2020 av plankeby 1 Lenke til kommentar
fudun Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 Bukkene bruse og Syng funker bra før tre år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå