Dawn Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei sann. Første meldinga mi her. Eg vil først takke for ei god side med masse nyttig informasjon. Eg skal opdatere maskin og lurer på hvilket hovedkort eg skal velge. Har ikkje heilt bestemt meg for om eg skal velge P4 eller AMD. Hovedkortet må være overklokkingsvenlig. Er det tilfelle att AMD MP har ulåst multiplier? Har til no hatt eit Asus P2 Dual hovedkort med 2 X 333a @ 2 X 500. Har vert fornøgd med dette kortet. Dette lar meg starte maskina ved å bruke space-tasten. Gjer livet litt enklare. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 jepp har et forslag. gå for p4 med en NW 1600 eller 1800Mhz CPU. og et Abit TH7 II RAID kort. dette kortet skal være meget oc-vennlig. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 22:19, Noldus skrev:jepp har et forslag.gå for p4 med en NW 1600 eller 1800Mhz CPU.og et Abit TH7 II RAID kort. dette kortet skal være meget oc-vennlig. Jepp, dette er et meget bra kort. Men jeg ville kanskje vurdert et MSI-kort ettersom disse har meget bra funksjonalitet. AMD er et nok et billigere valg enn intel, men skal du overklokke så er intel best. Abit TH7 II bruker RD-ram som er nokså dyrt. Ta heller et med DDR-RAM, f.eks Abit BD7-RAID. Dette ble veldig rotete, men jeg er veldig trøtt nå, så dere får unnskylde meg. Lenke til kommentar
bizarre Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 AbitKR7a Det skal vist være veldig bra. Med via kt266A chipset. Hilsen biZaRRe Lenke til kommentar
lodott Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har selv P4 Nw 1,8@2,5ghz (boxed kjøler) på et Abit SD7-533 hovedkort. Dette kortet er supert på overklokking, bedre enn begge de overnevnte etter min mening. Th7-II bruker jo Rimm som visst nok ikke skal være så bra å klokke med... BD7 tror jeg ikke støtter pc2700 ddr ram, men er mulig jeg tar feil på akkurat det punktet... :?: Kjøper du P4, og ikke er ute etter raid og sånne ting bør du gå for SD7 :smile: [ Denne Melding var redigert av: lodott på 2002-03-07 15:56 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå