Gå til innhold

Sunbeam Window Kit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det følger vel med en "washer" (sånn rund metallting med hull i midten) som du skal legge ved siden av vinduet og tegne opp med..

Gjorde det her ihvertfall

:blush: Du har rett. Det var altså det den var til den...

Lenke til kommentar
Nå har jeg kuttet hullet til vinduet, og plages med å få det inn. Jeg har problemer med lista, den er så vanskelig å ha med å gjøre... Noe som har noen tips til hvordan jeg kan få vinduet inn i lista?

lett som et tog: begynn på et pungt (A) og fortsett runden rundt til du forhåpentligvis ender på A igjen. for de som liker matte er det mulig og legge inn pungt B et sted på veien :thumbup:

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar
Nå har jeg kuttet hullet til vinduet, og plages med å få det inn. Jeg har problemer med lista, den er så vanskelig å ha med å gjøre... Noe som har noen tips til hvordan jeg kan få vinduet inn i lista?

lett som et tog: begynn på et pungt (A) og fortsett runden rundt til du forhåpentligvis ender på A igjen. for de som liker matte er det mulig og legge inn pungt B et sted på veien :thumbup:

Vel, det er ikke så enkelt. Lista vrir seg så voldsomt. Jeg har prøvd å bruke teip for å holde lista på plass, uten at det hjalp noe nevneverdig.

Lenke til kommentar

Et lite tips når det gjelder slike window-kit's. De fleste listene har tre spor, et mot kabinettet, et mot vinduet og et mot låselisten. Disse tre er faktisk forskjellige. Den lista som skal mot kabinettet er tynnere enn de andre. Den er som regel på motsatt side av det bøyen på listen er. Når man bruker riktig side, så er det faktisk veldig lett.

Aldri begyn i et hjørne, det blir ikke bra. Men om du har problemer med å få hjørnene til å sitte, så bruk superlim. Men vent til du er helt sikker på at du gjør det rett.

Aldri kutt listen før alt sitter som det skal. Det styggeste med et window-kit er når det er glippe i listen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...