Salvesen. Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Morromann skrev (3 timer siden): Det er ingen internasjonal "mellomlanding" i USA slik det er i andre land. Man må sjekkes inn i landet; passkontroll for så å gå til avgangshallen. På de fleste flyplasser går det ganske raskt i våre dager. Raskt? Har aldri opplevd en rask omsjekking i USA. Det er dørgerlig tregt og folk er mildt sagt depresive på jobb. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Salvesen. skrev (13 minutter siden): Raskt? Har aldri opplevd en rask omsjekking i USA. Det er dørgerlig tregt og folk er mildt sagt depresive på jobb. Det er klart forbedret på flere flyplasser. På flyplassen i Dallas går det for eksempel lynraskt. Det er nok også forskjeller grunnet forskjellig økonomi i forskjellige delstater. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Morromann skrev (49 minutter siden): Det er klart forbedret på flere flyplasser. På flyplassen i Dallas går det for eksempel lynraskt. Det er nok også forskjeller grunnet forskjellig økonomi i forskjellige delstater. Tja, jeg vill heller si det er ett holdningsproblem i USA generelt sett. Dallas har jeg dog ikke vært innom, enda. Men jeg har vært på mange andre og det går i det samme vill jeg si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) On 1/15/2020 at 7:30 PM, Morromann said: Det er klart forbedret på flere flyplasser. På flyplassen i Dallas går det for eksempel lynraskt. Det er nok også forskjeller grunnet forskjellig økonomi i forskjellige delstater. Jeg har byttet fly i Dallas flere ganger, og det er faktisk en av de bedre flyplassene for å bytte fly i USA. Endret 17. januar 2020 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå