Malmern Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 (endret) Har 2 stk. TridentZ minnebrikker der RGBene skrur seg på av seg selv rett etter at jeg skrur lyset av. Problemet dukket opp nylig. I starten kunne jeg styre RGBene via MSI Mystic Light, dette sluttet å fungere, ble så anbefalt å innstallere ASUS Aura, som har fungert frem til nå. Det skal nevnes at Mystic Light plutselig har fått tilbake evnen med å styre RGBene på RAMen, men som nevnt, de skrur seg på igjen rimelig raskt! Noe annet som er rart er at viss jeg velger en annen fargeprofil enn standard i Mystic Light, f.eks "Breathing" så bytter den mellom "Breathing" og standard fargeprofil innimellom i noen sekunder for så å fortsette med "Breathing" i noen sekunder, og sånn fortsetter RGBene å bytte mellom profilene. Noen som er klok på hva som kan være årsaken? Jeg har forøvrig avinnstallert ASUS Aura for å se om det var noen konflikt som hadde oppstått mellom det og Mystic Ligth, men det utgjorde ingen forskjell. Video av fenomenet: Endret 17. januar 2020 av Malmern Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2020 Problemet ser ut til å ha rettet seg selv, uten at jeg vet hvorfor... Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2020 Og da var problemet tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå