Juayumi Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Etter å ha fjernet original cd spiller fra bil, har det blitt ett åpen rom under cd spiller. Jeg kunne derfor tenkt meg å kjøpt ett sånt plastrom å ha inni der, men jeg husker jo fader ikke hva det heter ? Da blir det litt vanskelig å google etter det ? Bildet er hentet fra google, men der ser dere hva jeg prøver å finne navn på ? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) Søk på 1-DIN, eller 1-DIN bilstereo Endret 4. januar 2020 av Skabbetuss Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Finner en del under monteringsrammer for bilstereo også. Ser ut til at det finnes en god del 2-din rammer for 1-din spillere som også inkluderer dette oppbevaringrommet, mange er også merke/modellspesifikke. Lenke til kommentar
Juayumi Skrevet 4. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2020 Tusen takk for svar! ?? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) Fascia kalles det vel - altså rammen som inkluderer dette rommet. Endret 4. januar 2020 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå