huf Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Jaja, da årdnet det seg til slutt da, med litt om og men! Hva synst dere om splashen min da? Er det noe å arbeide videre med? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er det noe å arbeide videre med? Nope. Den er fullstendig unødvendig. Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Er det noe å arbeide videre med? Nope. Den er fullstendig unødvendig. Haha, ja du har vel rett. Neida, tror jeg skal beholde den, men finpusse litt mere på den. Den er på en måte så tom uten noe mouseover.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hmm, hvorfor er den unødvendig, mener jeg har sett andre dille med splash uten å få den bemerkningen. Men tja, smak og behag, og man kan kanskje stille seg et spørsmål om hvor splash egentlig bør brukes. Splashen din huf var grei nok den, i mine øyne. Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Hmm, hvorfor er den unødvendig, mener jeg har sett andre dille med splash uten å få den bemerkningen. Men tja, smak og behag, og man kan kanskje stille seg et spørsmål om hvor splash egentlig bør brukes. Splashen din huf var grei nok den, i mine øyne. Takker FuLu. Det er ikke alle sider som passer med splash, men kanskje min kommer til å gjøre det når den er ferdig, hvem vet. Vi får se. Jobber med index2 nå. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg synes det ble for mye mouse over, når jeg så den tomme sirkelen, hadde jeg ikke forventet meg så mye. Hadde vært ganske tøft hvis all teksten og alt var veldig blurra så du ikke ser hva som står, og så har du den mouseoveren du bruker nå, slik at den blurra teksten blir leselig hvis du skjønner. Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg synes det ble for mye mouse over, når jeg så den tomme sirkelen, hadde jeg ikke forventet meg så mye. Hadde vært ganske tøft hvis all teksten og alt var veldig blurra så du ikke ser hva som står, og så har du den mouseoveren du bruker nå, slik at den blurra teksten blir leselig hvis du skjønner. Det var et glimrende forslag flodhest! Enig med deg at det var litt tomt på det første bildet. Skal prøve det ut med det samme! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hehe, blir spennende å se Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Hehe, blir spennende å se Her prøvde jeg. Du får si din hjertens mening! EDIT: Skiftet litt på den. Endret 28. desember 2003 av huf Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hadde vært artig om den ytterste sirkelen ikke var der på første bilde, mens den kom frem på andre. At de fire små sirklene inni er "infocus" er kanskje greit. Teksten som var blurra og ble skarp ga deg en slags "mikroskop" følelse Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Hadde vært artig om den ytterste sirkelen ikke var der på første bilde, mens den kom frem på andre. At de fire små sirklene inni er "infocus" er kanskje greit. Teksten som var blurra og ble skarp ga deg en slags "mikroskop" følelse ok, skal prøve det også. 2 sec. Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Da var det gjort FuLu. Ble kanskje litt voldsomt? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tja, liker at ting er litt voldsomt Njei, men syntes den du lagde nå ga bedre uttrykk for at det er noe som kan trykkes på, men nå er det min mening, sikkert mange andre som har sin mening. Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 "ga bedre uttrykk for at det er noe som kan trykkes på" Det er jeg enig i. Jeg lar den stå sånn en stund nå, også jobber jeg videre med index2. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er det noe å arbeide videre med? Nope. Den er fullstendig unødvendig. Splash er kanskje i noens øyne unødvendig, men det er jo drittøfft da. Ikke mange designersider som ikke har en über splash. huf; /me likte den iallefall. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Men skaff deg preload på mouseover'en. Endret 28. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) La det være sagt; jeg har ingenting mot spasher. MEN: Jeg sitter på modem nå. Du burde prøve det en gang mens du lager sider. Først bruker jeg ca ett minutt på å laste den forbanna uklare sirklen din, som jeg får vondt i hodet av. Så venter jeg et drøyt minutt til før mouseoveren blir klar nok til at jeg vet hvilken side jeg er på. Da begynner jeg å bli såpass forbanna at jeg vurdere å ddosse serveren din bare fodi du er så knøl at du har store bilder. Når jeg endelig ser hva som står på splashsiden finner jeg ut at jeg pokker meg må inn på en ny side som sikkert tar fire ganger så lang tid å åpne. alt + F4 PT informerer at preload er et must og det er jeg normalt enig i. Men med den bildestørrelsen der vil jeg heller anbefale å droppe hele greia, da en preload vil føre til at modem og isdn brukere (det store flertallet av norske tilkoblinger) vil bruke over to minutter bare på å laste en forbanna liten splash. Men pen var den jo. Komprimerer du den en god del mer så er vi venner igjen. Når jeg så kommer inn på siden din (overlevde alt+F4-fristelsen) så jeg at det stod "design and content by huf". Si meg, når lærte du deg latin? Men tilbake til det alvorlige her. Jeg hadde en liten moralsk pekefinger gjemt bak den forrige teksten, og her kommer den: Alle web-designere skulle jobbet med javaprogrammering før de engang tenkte på web. I java må man konstant tenke på hastigheten til programmet du lager. Det er en glemt kunst i web-design, spesielt for småbarna som ikke har opplevd annet enn adsl, og tror at alle her i verden har det like godt. Det er mye annet å tenke på enn en fin side. Usability er faktisk viktigere når du kommer ut i den virkelige verden. Endret 28. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg er enig med deg enden, jeg vet at den tar lang til å laste, og JA jeg skal gjøre noe med det. For på denne siden, så vil jeg ha en splash, koste hva det koste vil. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hehe, blir spennende å se Her prøvde jeg. Du får si din hjertens mening! EDIT: Skiftet litt på den. Jeg synes det ble mye bedre Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Takker flodhest, for feedback og idè. Jeg endte altså opp med å bruke den blurri tingen din, og det ble bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå