Gå til innhold

hvordan linke til dette bilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, hvorfor er den unødvendig, mener jeg har sett andre dille med splash uten å få den bemerkningen. Men tja, smak og behag, og man kan kanskje stille seg et spørsmål om hvor splash egentlig bør brukes.

Splashen din huf var grei nok den, i mine øyne.

Lenke til kommentar
Hmm, hvorfor er den unødvendig, mener jeg har sett andre dille med splash uten å få den bemerkningen. Men tja, smak og behag, og man kan kanskje stille seg et spørsmål om hvor splash egentlig bør brukes.

Splashen din huf var grei nok den, i mine øyne.

Takker FuLu. Det er ikke alle sider som passer med splash, men kanskje min kommer til å gjøre det når den er ferdig, hvem vet. Vi får se. Jobber med index2 nå.

Lenke til kommentar

Jeg synes det ble for mye mouse over, når jeg så den tomme sirkelen, hadde jeg ikke forventet meg så mye. Hadde vært ganske tøft hvis all teksten og alt var veldig blurra så du ikke ser hva som står, og så har du den mouseoveren du bruker nå, slik at den blurra teksten blir leselig hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Jeg synes det ble for mye mouse over, når jeg så den tomme sirkelen, hadde jeg ikke forventet meg så mye. Hadde vært ganske tøft hvis all teksten og alt var veldig blurra så du ikke ser hva som står, og så har du den mouseoveren du bruker nå, slik at den blurra teksten blir leselig hvis du skjønner.

Det var et glimrende forslag flodhest! Enig med deg at det var litt tomt på det første bildet. Skal prøve det ut med det samme! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hadde vært artig om den ytterste sirkelen ikke var der på første bilde, mens den kom frem på andre. At de fire små sirklene inni er "infocus" er kanskje greit. Teksten som var blurra og ble skarp ga deg en slags "mikroskop" følelse :)

ok, skal prøve det også. 2 sec.

Lenke til kommentar

La det være sagt; jeg har ingenting mot spasher.

MEN:

Jeg sitter på modem nå. Du burde prøve det en gang mens du lager sider. Først bruker jeg ca ett minutt på å laste den forbanna uklare sirklen din, som jeg får vondt i hodet av. Så venter jeg et drøyt minutt til før mouseoveren blir klar nok til at jeg vet hvilken side jeg er på. Da begynner jeg å bli såpass forbanna at jeg vurdere å ddosse serveren din bare fodi du er så knøl at du har store bilder. Når jeg endelig ser hva som står på splashsiden finner jeg ut at jeg pokker meg må inn på en ny side som sikkert tar fire ganger så lang tid å åpne. alt + F4

PT informerer at preload er et must og det er jeg normalt enig i. Men med den bildestørrelsen der vil jeg heller anbefale å droppe hele greia, da en preload vil føre til at modem og isdn brukere (det store flertallet av norske tilkoblinger) vil bruke over to minutter bare på å laste en forbanna liten splash.

Men pen var den jo. Komprimerer du den en god del mer så er vi venner igjen.

Når jeg så kommer inn på siden din (overlevde alt+F4-fristelsen) så jeg at det stod "design and content by huf". Si meg, når lærte du deg latin? :p

Men tilbake til det alvorlige her. Jeg hadde en liten moralsk pekefinger gjemt bak den forrige teksten, og her kommer den:

Alle web-designere skulle jobbet med javaprogrammering før de engang tenkte på web. I java må man konstant tenke på hastigheten til programmet du lager. Det er en glemt kunst i web-design, spesielt for småbarna som ikke har opplevd annet enn adsl, og tror at alle her i verden har det like godt. Det er mye annet å tenke på enn en fin side. Usability er faktisk viktigere når du kommer ut i den virkelige verden.

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...