Gjest 621c9...37e Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Hva gjør man da? Har ingen livsgnist, ingen energi til å gjøre noen ting eller gjøre noe med noen ting. Alt jeg ønsker er å dø, men er redd for det og. Har forsøkt i 40-50 år å få meg et liv, men alt har gått galt. Anonymous poster hash: 621c9...37e Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Helt subjektivt, uten noen form riktig og galt, faglig kunnskap, bør og bør ikke gjøre så hadde jeg som 50 åring og det du beskriver gått til fastlegen og begynt på medisiner. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Du må øke din forståelse av hvordan verden fungerer, plukke opp sverdet og skjoldet igjen, og prøve igjen, og igjen, og igjen, til du føler du har et godt liv. Mener ikke å trivialisere din situasjon, og alt er relativt, det er en annen livsstil i vårt samfunn. Men husk at det er mennesker i verden som er født inn i fattigdom, slaveri og det som verre er. Hvis du har hatt mat i kjøleskapet, tak over hodet og en god seng å sove i, så har du hatt det bedre enn veldig mange på hele jordkloden. Bare for å gi deg noe positivt. Men hva nøyaktig er det som har gått galt? Endret 2. januar 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Gjest 621c9...37e Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Enkelt sagt, feil sædcelle fra feil far i feil mor... Anonymous poster hash: 621c9...37e Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Njææ. Det finnes vel måter å leve på likevel? Kan ikke la en liten stein velte hele vogna. Lenke til kommentar
Gjest 621c9...37e Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Er altså ikke en liten stein. Alt har ballet på seg hele livet. Anonymous poster hash: 621c9...37e Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. januar 2020 Del Skrevet 3. januar 2020 Hvordan har du prøvd å få deg et liv? (Slik at verken jeg eller andre her kommer meg råd du har prøvd før, som ikke har fungert for deg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå