Ixion maestro mkii Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Hei. Jeg driver og vurderer og kjøpe meg ixion maestro mkii. Er det noen her som har hvert borti, eller har denne? Lurer litt på om lydkvaliteten kan sammenlignes med foreksempel sonos sott system? Eller om jeg går på en smell når jeg velger ixion fremfor sonos. Takk for svar? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Ixion er konkurs, så den er vel ikke mulig å kjøpe? Lenke til kommentar
ernie47 Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg kjøpte en Ixion maestro mk2 nå fra Multicom.no, ga 2500 for den. Hadde Sonos fra før. Fantastisk lyd i Ixion. Men appen som man kan fjernstyre denne med, går ikke lenger an å laste ned. Håper jo noen overtar konkursboet og åpner for nedlasting igjen. Bruker Dab og Bluetooth så lenge🙂 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Det ser ut som at man kan få tak i appen til android, men det er ganske sannsynlig at mye ikke vil virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå