rlz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Altså, de pulserende neonlysene på NFSU er da bare geniale. Gleder meg til jeg får lappen... *kjøpe bil og kjæsje på neon* Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry HARRYMANN!!!!!! HARRYMANN!!!! HARRYMANN!!! :flashback til Eilif i skinnjakke med kjettinger og skinn lue med fake hår i: Lenke til kommentar
tøs Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jeg kan seriøst ikke tenke meg noe mer harry enn neonlys til bil. Det spiller ingen rolle om neonlysa er under bilen, inni bilen eller ved vindusspylerne. Dette er jævelig harry! Vet dere ikke dere rånere at vi "normale" mennesker ler av dere når vi ser dette? dette koster masse penger, og er totalt nyttesløst og stygt. Selvfølgelig var det najs når man så det på 2fast 2 furius, men det er litt annen verden da, bilen er grisestyla, trimma og det er ikke akkuratt en Opel kadett. Uansett dette er film, og NFSU er et spill. Virkeligheten gjør det bare harry. Endret 4. februar 2004 av tøs Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Selvfølgelig var det najs når man så det på 2fast 2 furius, men det er litt annen verden da, bilen er grisestyla, trimma og det er ikke akkuratt enOpel kadett. Uansett dette er film, og NFSU er et spill. Virkeligheten gjør det bare harry. Er ganske enig i det. Hvis man skal ha neon må det være en bil som er litt rå og styla en hel del for at det skal passe. Slenger man dette på en gammel holk ser det bare helt utrolig dumt ut. Det går endel biler her som det passer på , da er det dritstilig. Hvor får de penga fra ? 20åringer med biler fiksa for det dobbelte av hva de koster, og det er ikke noe billigbiler. Forbanna gangstere Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Pøh. Neon gjør seg best under knuskgamle vrak. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hmm... visste ikke at det var lov med neonlys under bilen i det hele tatt Er ikke lov å kjøre med, men lov å ha på når bilen står i ro.. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Drit i å sett neon på rustne gamle vrak... eneste det gjør seg på er på skikkelig gjennomførte styla biler som er ordentlig og pene. Der kan neon være prikken over i'en... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg gjentar: Pøh. Neon gjør seg best under knuskgamle vrak. Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 isåfall bør jeg vel gå til anskaffelse av neon under min ascona.. itj, men noen moderate alufelger kan det kanskje bli med tid og stunder Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Er enig i at det ikke gjør seg under en hvilken som helst bil, og det skal være ordentlig gjort, slik at man får god lyseffekt. Men har man en NICE bil, gjerne med litt motor (selv om dette ikke har noe å si på parkeringsplassen hvor neon lyas er lov) så blir ikke akkurat bilen noe mindre stygg av å stå i sin egen "ring" av neon. Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå