Ronnyronny Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Hei. Er det noen her som har viten om montering av neonlys under bilen, altså foran, bak, og på begge sidene? Hvordan får en neonlysene til å henge på kanalene?? Om ingen vet, er det da noen som vet hvor en kan få kjøpt neonlys til bil? Endret 27. desember 2003 av Ronnyronny Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tja...Noen bilstereo-sjapper selger slikt. Sikker ikke noe problem å få tak i andre plasser også, da det er blitt ganske vanlig med råne-lys. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvordan bil skal du ha detta på? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Bruk strips eller lim til å feste det med.. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei. Er det noen her som har viten om montering av neonlys under bilen, altså foran, bak, og på begge sidene? Hvordan får en neonlysene til å henge på kanalene?? Om ingen vet, er det da noen som vet hvor en kan få kjøpt neonlys til bil? Var vel kanskje et slikt kit du skulle hatt? Selger det på mange butikker på weben, men tror jeg ville tatt turen innom en butikk. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ingenting er bedre enn en gammel rusten bil med neon .. (PS: nei bildet er ikke Photoshopet) hva med å revurdere Neon? Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det står likevel respekt av en slik bil, den er sannsynligvis kjøpt og betalt for eierens egne penger Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det er mye billligerere kitt på torshov bilrekvesita. 800 kr ellerno for 2 lange rør. Lenke til kommentar
Bimmerfanatics Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei. Er det noen her som har viten om montering av neonlys under bilen, altså foran, bak, og på begge sidene? Hvordan får en neonlysene til å henge på kanalene?? Om ingen vet, er det da noen som vet hvor en kan få kjøpt neonlys til bil? Hei..Er vel ingen tvil hvor man kjøpe styling.tuning og......hja det meste:)... Neonkit koster 1495 der.....4 rør www.StreetDesign.no Lenke til kommentar
ivo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hver først ute med PC med neonlys, fastmontert i baksetet på rånebilen. Med mobil oppkobling kan en da råne og surfe på nettet samtidig samt vise de andre at en har neonlys i PC'en! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du har vel sett The Fast And The Furious. Skal gjere det bra om det skal utføres likt. Lenke til kommentar
fluefiskeren Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Stikk en tur innom QXL, ser det ligger ute litt neonstæsj der for tida... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei. Er det noen her som har viten om montering av neonlys under bilen, altså foran, bak, og på begge sidene? Hvordan får en neonlysene til å henge på kanalene?? Om ingen vet, er det da noen som vet hvor en kan få kjøpt neonlys til bil? det er ulovlig med neonlys under bilen i Norge. men det er lovlig å ha det inne i bilen. Lenke til kommentar
Ronnyronny Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Faktisk så er det ikke ulovlig med neonlys under bilen i Norge. Jeg har sjekket dette opp med politiet, og tenkte det var greit for dere andre å vite hva jeg fikk greie på. Neonlys er tillatt under parkering, men ikke i fart, eller i kombinasjon med bremselys. Hvis du blir stoppet så kan du risikere å få en bot, men dette avhenger i hvor grovt det er. Da er det gjerne snakk om andre ting i tillegg. Bruk av solfilm på fremre sidevinduer er ikke tillatt, som de fleste har fått med seg. Du får normalt ikke bot, men du blir bedt om å fjerne solfilmen på stedet. Det er først når det er andre ting i tillegg som spiller inn, at du gjerne kan få en bot for dette. Så om du blir stoppet etter grisekjøring, og i tillegg har solfilm på fremre sidevindu, så kan det godt hende det vanker en bot for solfilmen også. Endret 7. januar 2004 av Ronnyronny Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Faktisk så er det ikke ulovlig med neonlys under bilen i Norge. Jeg har sjekket dette opp med politiet, og tenkte det var greit for dere andre å vite hva jeg fikk greie på. Helt riktig Man må ha bryter på neonlys så man kan slå de av under kjøring Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hmm... visste ikke at det var lov med neonlys under bilen i det hele tatt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 ingenting er bedre enn en gammel rusten bil med neon ..(PS: nei bildet er ikke Photoshopet) Herregud, så bra. Nå ble jeg solgt.. neon skal under min bil (80-modell Toyota Corolla). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Så nettopp The Fast and the Furious og 2 Fast 2 Furious, og må si at jeg nesten får lyst til å skaffe meg et neonkit ++ Men så er det jo det da, at det kun (etter min personlige mening) ser tøft ut på nyere biler, som også ser tøffe ut. *ønske seg en Supra eller EVO * Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ingenting er bedre enn en gammel rusten bil med neon ..(PS: nei bildet er ikke Photoshopet) Herregud, så bra. Nå ble jeg solgt.. neon skal under min bil (80-modell Toyota Corolla). ikke sant Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ingenting er bedre enn en gammel rusten bil med neon ..(PS: nei bildet er ikke Photoshopet) hva med å revurdere Neon? hahaha! minner meg så jævlig om de rånerne i Arendal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå