Crayonz Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 (endret) Jeg ble overbevist om at laptopen min ikke har støtte for Thunderbolt fordi: 1. Den har ingen port med "lyn" logo 2. Thunderbolt står ikke listet i specc listen. MEN; hvis jeg søker "thunderbolt" i startmenyen får jeg opp dette: er dette noe alle har? eller betyr det at min maskin støtter det? Endret 1. januar 2020 av Crayonz Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Hvilken laptop er det du har? (F.eks link til produktet.) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Snålt... jeg har en PC her med lyn på porten men den har definitivt ikke Thunderbolt. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Er ikke ofte Thunderboltporten den samme som Displayport? Eller er det bare på Mac? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Samme plugg men DIsplayport og Thunderbolt er ikke det samme. Thunderbolt3 bruker samme type port som USB-C. Men igjen er det ikke det samme. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Thunderbolt bruker USB-C. USB-C er bare en konnektor, enhetene forhandler selv om de skal snakke over USB 3 eller Thunderbolt. Oppgir du modellen din så kan vi dobbeltsjekke, men jeg tror ikke du har Thunderbolt med mindre det er et lyn ved siden av porten. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Lyn er tydeligvis ingen garanti for at det er en Thunderbolt-port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå