SheldonC Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Har hørt noen ekstra dunke/ulyder de siste dagene og tok en sjekk på bilen i stad. Oppdaget da at deler av venstre fjær foran hang utenfor «fjærkoppen» og mest sannsynlig er knekt. Skal egentlig på en langtur i helga (5-6 timer), og skulle jo hatt bilen da! Burde jeg få lånt meg en annen bil vis jeg ikke får time og byttet fjær før helga, eller burde det gå greit at jeg kjører noen dager/uker? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Kjøp det noen hansker, en fjærklemme og noen faste bokker til å ha unde bilen mens du mekker. En smal sak å få fjæren lagt tilbake i koppen. Lenke til kommentar
joka Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 den bilen MÅ du ikke bruke, hvis fjæra kutter bremseslangen som er på innsiden der.... trenger vel ikke forklare hva som kan skje.. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 2 hours ago, Professor Balthazar said: Kjøp det noen hansker, en fjærklemme og noen faste bokker til å ha unde bilen mens du mekker. En smal sak å få fjæren lagt tilbake i koppen. Veldig dårlig idé! Siden fjæra er knekt vil den bare hoppe ut igjen med en gang. Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Som andre sier, IKKE kjør med den bilen. La den stå til du får byttet den med en ny, i værste fall mister du bremsene dine. 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Den kan også hoppe lenger ut å kile seg i hjulet å, det er heller ikkenø noe koselig i litt fart... Så som flere har sagt, IKKE kjør med den! 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Veldig enkelt, det er grovt uaktsomt å kjøre med denne bilen. Den må rett og slett parkeres der den står inntil feilen er utbedret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Det der gir kjøreforbud ved en eu-kontroll. Ikke uten grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå