Gjest 0090d...d6c Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Etter mange år på Seroxat har jeg nå trappet ned over lang tid, og har nå vært uten noen dager. Har fått skjelving i overkroppen, omtrent fra mellomgulvet og opp. Kjennes ut som om jeg fryser og skjelver. Kan det være kroppens 'savn' av piller som er grunn til dette? Anonymous poster hash: 0090d...d6c Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Det er kan være seponeringssyndrom (det vil gå over), men du har jo gjort riktig med å trappe gradvis med over lang tid. Du har gjort nedtrappingen i samråd med lege håper jeg? Lenke til kommentar
Gjest 0090d...d6c Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Nei, har gjort det helt på egen hånd. Fortalte legen det rett før jeg var ferdig. Anonymous poster hash: 0090d...d6c Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Skjelver du hele tiden, non stop? Når på tiden skjelver og fryser du? Tar du andre medisiner? Røyker du? Drikker du, har du drukket mens nedtrappingen har pågått? Har du følt på slike følelser/symptomer før? Lenke til kommentar
Gjest 0090d...d6c Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Nei, ikke ofte. Bare skjedd 3-4 ganger de siste dagene. Ja. Nei. Nei. Nei. Anonymous poster hash: 0090d...d6c Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Hvordan trappet du ned, og hva du legger i langsom nedtrapping? Skjelving er ikke uvanlig symptom når man seponerer et SSRI medikament som Seroxat (seponere betyr fjerne/slutte med). Det går over etter en tid og er ikke farlig, kan være ubehagelig for noen bare Lenke til kommentar
Gjest 0090d...d6c Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Jeg har trappet ned over flere år. Ser ikke behov for å bruke de mer. Anonymous poster hash: 0090d...d6c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå