aomt Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Kom nettopp hjem fra utlandet. Ønskjer gjerne lage noe julemat, selv om det er litt på ettertid. Kva er det bedre ribbe/pinnekjøtt som selgast i butikker i år? Setter pris om dere kan dele erfaring Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Aron Mat og Mydland er kvalitetsprodusenter av slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Beste pinnekjøttet jeg har spist er hallalpinnekjøtt. Det smaker så vanvittig mye bedre enn det du får ellers i butikkene. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Jeg liker ribben til Kolonihagen og Ask gårds pinnekjøtt. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Omnia vincit amor skrev (17 minutter siden): Beste pinnekjøttet jeg har spist er hallalpinnekjøtt. Det smaker så vanvittig mye bedre enn det du får ellers i butikkene. Mener du at det påvirker smaken på kjøttet på sauen at det bes en takknemlighetsbønn underveis i slakteprosessen? 3 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Professor Balthazar skrev (6 minutter siden): Mener du at det påvirker smaken på kjøttet på sauen at det bes en takknemlighetsbønn underveis i slakteprosessen? Det er mulig at det er ferskere enn fryselageret sau. Just my guess... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 (endret) Professor Balthazar skrev (31 minutter siden): Mener du at det påvirker smaken på kjøttet på sauen at det bes en takknemlighetsbønn underveis i slakteprosessen? Jeg vet godt hvordan prossesen gjøres, og i Norge er det på en human måte, ellers så ville det ikke vært tillatt. Men denne tråden handler ikke om hallalslakting. Endret 31. desember 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå