Gå til innhold

Oppgradering

B.H.H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noe feil på viftene til sapphire???

det er det iallefall på powercolor kortene....de blir ødelagt etter 2uker har jeg hørt.

Det sier seg selv at en produsent ikke lager bare pure shit vifter på et grafikkort. Tenk alle som har kjøpt det, tviler på om alle mister vifta :D Har selv med PowerC. kortet, med en VGA Silencer, for JA, viftene er jo dårlige. Men komplett har visst fått inn nytt parti med bedre kjølingsvifte på R9800 kortene...

Så kjøp den, sapphire er vel ikke på lager @ komplett engang...

Lenke til kommentar
er det noe feil på viftene til sapphire???

det er det iallefall på powercolor kortene....de blir ødelagt etter 2uker har jeg hørt.

jeg har bare hørt at dette tilfele er bare med powercooler ikke sapphire osv...

men vis dere ser på vifta på r9800 XT til sapphire så ser den jævelig rå ut, værtfall på bildene ^^

Lenke til kommentar
Ikke kjøp raptor disk, egentlig bare oppskryt.

Er raptor serien oppskrytt? Hvordan kan du si det, den burde være meget raske. Du er den første som sier at den ikke er bra, så kan du si meg hva som er galt med raptor serien?

Les: Oppskrytt er ikke det samme som suger jævli hestepikk, men at det ikke er verst pengene. Du får et par sek. raskere loads, thats it!

Lenke til kommentar
Ikke kjøp raptor disk, egentlig bare oppskryt.

Er raptor serien oppskrytt? Hvordan kan du si det, den burde være meget raske. Du er den første som sier at den ikke er bra, så kan du si meg hva som er galt med raptor serien?

Les: Oppskrytt er ikke det samme som suger jævli hestepikk, men at det ikke er verst pengene. Du får et par sek. raskere loads, thats it!

Vel, hensikten med raptor var jo å finne en "billigere" løsning for vanlige folk, som ikke ville bruke unødvendige summer på en SCSI disk, eventuelt SCSI kontroller i det hele tatt, så jeg vil ikke kalle det oppskryt. Jeg for min del kommer til å investere i en Raptor disk etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...