B.H.H Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 er det noe feil på viftene til sapphire??? det er det iallefall på powercolor kortene....de blir ødelagt etter 2uker har jeg hørt. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ingen Raptor, har en selv, og er ikke fornøyd. Merker forskjell, ja, men verdt 1k for 36,7GB? NEPPE. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 er det noe feil på viftene til sapphire???det er det iallefall på powercolor kortene....de blir ødelagt etter 2uker har jeg hørt. Det sier seg selv at en produsent ikke lager bare pure shit vifter på et grafikkort. Tenk alle som har kjøpt det, tviler på om alle mister vifta Har selv med PowerC. kortet, med en VGA Silencer, for JA, viftene er jo dårlige. Men komplett har visst fått inn nytt parti med bedre kjølingsvifte på R9800 kortene... Så kjøp den, sapphire er vel ikke på lager @ komplett engang... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 er det noe feil på viftene til sapphire???det er det iallefall på powercolor kortene....de blir ødelagt etter 2uker har jeg hørt. jeg har bare hørt at dette tilfele er bare med powercooler ikke sapphire osv... men vis dere ser på vifta på r9800 XT til sapphire så ser den jævelig rå ut, værtfall på bildene ^^ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ikke kjøp raptor disk, egentlig bare oppskryt. Er raptor serien oppskrytt? Hvordan kan du si det, den burde være meget raske. Du er den første som sier at den ikke er bra, så kan du si meg hva som er galt med raptor serien? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Harddisken og skjemkortet er flaskehalen her. Kjøp en Raptor som systemdisk og kanskje et Radeon 9600XT. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 skal du ha noe som er raskt så kjøper man ramdisk. testa det med minnet mitt . tror ikke den rakk og få opp hastigheten helt. 800 mb/s på hdtach hehe.. ganske raskt Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ikke kjøp raptor disk, egentlig bare oppskryt. Er raptor serien oppskrytt? Hvordan kan du si det, den burde være meget raske. Du er den første som sier at den ikke er bra, så kan du si meg hva som er galt med raptor serien? Les: Oppskrytt er ikke det samme som suger jævli hestepikk, men at det ikke er verst pengene. Du får et par sek. raskere loads, thats it! Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Harddisken og skjemkortet er flaskehalen her jeg har WD 120gb 72000rpm 8mb... er den dårlig++ Lenke til kommentar
Mello Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvorfor igrunn velge Powercolor sitt kort, da du kan velge Sapphire Da slipper du å tenke på at kanskje vifta streiker i den nærmeste fremtid, og det er igrunn bare 100 kr mere, en vell verdt investering om du spør meg. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ikke kjøp raptor disk, egentlig bare oppskryt. Er raptor serien oppskrytt? Hvordan kan du si det, den burde være meget raske. Du er den første som sier at den ikke er bra, så kan du si meg hva som er galt med raptor serien? Les: Oppskrytt er ikke det samme som suger jævli hestepikk, men at det ikke er verst pengene. Du får et par sek. raskere loads, thats it! Vel, hensikten med raptor var jo å finne en "billigere" løsning for vanlige folk, som ikke ville bruke unødvendige summer på en SCSI disk, eventuelt SCSI kontroller i det hele tatt, så jeg vil ikke kalle det oppskryt. Jeg for min del kommer til å investere i en Raptor disk etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå