Gå til innhold

Oppgradering

B.H.H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fatter ikke hva dere tenker på en gang. En helt aktuell maskin har du, men du vil FINNE på noe å bruke penger på. Helt unødvendig. Den dagen du vet at noe ikke holder mål (hakker i spill, e.l.) kan du gjerne spørre om hva du MÅ oppgradere for å få den til å gå som du vil.

Men om du vil pisse bort pengene dine, kan du gjerne legg dem inn på min konto. :) Da blir det fest!

Lenke til kommentar

Om du har et dårlig skjermkort så er det det eneste som kanskje trenger oppgradering. Vanskelig å si når du ikke forteller hva for et skjermkort du har!

Hvis vi ser bort ifra skjermkortet så ser PC'en din kjempebra ut, jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil oppgradere.. kanskje du skal slenge på en DVD-brenner eller noe slikt!? eller et nytt kabinett? stillegående vifter? det er mye å bruke penger på! :D

Lenke til kommentar

Har et gammelt GeForce MX440 64mb minne..(B.H.H)

tok med friheten og lese noe poster du hadde skrevet før..

ja,ingen tvil at grafikkortet en flaskehalsen her

et ati 9600 pro eller xt skule gjøre susen for deg(ca 1300-1600)

eller best ytelse under 2000.- fx 5900 xt(se)

men hvis det er andre hardware du skulle oppgradere.siden grafikkortet ikke er

med i hardwareopplysing din.

er det nesten bortkastet penger.

Lenke til kommentar
jeg har et geforce4 mx440 64mb 4x som fulgte med en packard bell maskin jeg kjøpte for et og halvt år siden men den var så dårlig at jeg bygde meg en ny maskin.....

KJØP DEG ET NYTT :p Bare ikke gjør samme feil som meg, ikke kjøp Radeon9600SE.. Jeg får i allefall ikke _så_ bra ytelse, men det holder.. Gå for et Radeon9600XT, eller om du er rik et Radeon9800XT... Eller bare Radeon9800PRO :)

Lenke til kommentar

ja det er r9800 pro den har bedre ytelse ja, men jeg har hørt at vifta på powercooler detter av etter vært blir sliten eller noe så du m¨å kjøpe deg en ektra heatsink eller et eller annet som du bytter ut vifta med, men utenom dette så skal korte være helt supert, go for it :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...