Mgr_Buddha Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 (endret) Jeg har begynt å snuse på vannkjøling. Når jeg bruker prisjakt er det ganske skrint med treff på varer i denne kategorien. Jeg lurer på hvor dere som kjenner dette gamet pleier å gjøre innkjøp. Norsk og eller internasjonalt. Endret 30. desember 2019 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 (endret) Har handlet mesteparten av vannkjølings komponentene mine hos www.techbay.no , stort utvalg og god kundeservice Endret 30. desember 2019 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Handlet direkte fra ekwb sist jeg bygget maskin. Ikke hatt problemer på de 2+ årene maskinen har rullet. (Skulle vel hatt en runde med rens nå snart......) 1 Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 31. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2019 Noen erfaringer med Aquatuning? Virker å være tysk selskap, men med en dårlig oversatt .no side. Det jeg ikke finner noe info om er om prisene er med eller uten moms/fortolling. Noen som vet? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Skal være med moms og alt inkludert. Har handlet derfra et par ganger og de er kjappe og rimelige, med relativt greit utvalg. Handler ellers fra... der det passer seg, for det jeg skal ha. Har gode erfaringer med techbay, aquatuning og performance-pcs - og med direkte handel fra ekwb og aquacomputer. Ville unngått frozencpu, av det som kom fram når de hadde problemer en stund tilbake. Greit utvalg, men noe (mye) skurer litt med hvordan de holdt på, og når ting har vært så ute å kjøre så frister det ikke å handle derfra. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Digital impuls og Nidaros data har god peiling på vannkjøling. Av og til er det svært bra å snakke med et menneske også når man handler, samt at man støtter lokale butikker. 1 Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 31. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2019 Takk skal dere ha for nyttige svar. Jeg kommer til å bruke god tid på dette. Skal kose meg. Kommer til å skru sammen en gamer rigg nå med luft pluss aio på grafikkortet. Så tar jeg den andre riggen jeg har og begynner vannprosjektet mitt (6700k, 1080ti, Maximus VIII Extreme, Lian Li PC-D600). Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 31. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2019 Okei, bare ett spørsmål til - hva med Kinahandel fra AliExpress? Noen erfaringer der. Jeg ser at kjøleblokker til GPU (Bykski/Barrow) kan fåes til en anstendig pris derfra. Grei handel/produkter mon tro? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Mener å huske jeg så Linus testa gpu'er fra Ali en gang. Noen av disse var skikkelig kvalitet men et eldre parti eller noe slikt. Så man kan nok få bra saker der også, men da antar jeg man er heldig 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Amazon og Digital Impuls til det meste. Generelt dårlig utvalg i norske butikker, og veldig mye av det samme utvalget hos alle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå