kenny28 Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Er det mulig å legge snarvei til favoritt programmer/serier på startsiden/homescreen på Android TV eller Apple tv? Er lei av å trykke meg inn på de forskjellige appene for å se mine favoritt serier,i tillegg så glemmer jeg ofte ut hvilken kanal/app programmene vises på, som igjen resulterer at det blir mye leting. Noen som vet? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 30. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2019 Ingen ? Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Jeg har Android TV på min Phillips flatskjerm. Den kjører Android TV v8 som smarttv-system. I versjon 8 kom muligheten for å legge til en kanal direkte som shortcut på hovedskjermen, men merk at dette bare gjelder "vanlige tv-kanaler" som blir tatt mot via luft/kabel/satelitt. Netflix blir betraktet som egen TV-kanal men i tilknytning til denne så vises også hva du sist så på fra Netflix. Samme gjelder for Youtube og andre "streaming-kanaler" som det finnes en Android TV app for (Netflix, TV2Sumo, NRK, Viaplay, Youtube, HBO, Prime) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå