Gå til innhold

Elbilåret på TU.no handlet om ladeproblemer og det «evige» spørsmålet: Hvem kan utfordre Tesla?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234

Jaguar, VAG (VW, Audi, Skoda etc), Polestar med flere kommer til å dominere 2020. VAG alene vil bli premissleverandør for hva elektrisk bil vil være. Det blir VAG alle må strekke seg etter.

Lenke til kommentar
The Very End skrev (4 minutter siden):

Time will show. De er store i kjeften og har produsert middelmådige biler som hverken er ledende eller nytenkende i markedet. Tar jeg feil er det bare positivt, men vil vente og se hva som skjer.

Basert på salgstallene i Norge er det bare Model 3 som overgår e-golf i 2019. Dette til tross for at e-golf bare har hatt mindre oppdateringer siden den ble lansert i 2014. Forklaringen på det er ganske enkelt at VW lager gode biler som folk vil ha, til tross for at de ikke er ledende på rekkevidde eller ladehastighet. Nytenkende er ikke det samme som å lage noe de store massene vil ha.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå tviler jeg på at e-golf er kjøpt som nr.1 bil for de fleste. Ilddåpen til VW og de andre blir å lage nr.1 biler. Foreløpig er det en blanding av for kort rekkevidde og for dårlig lade infrastruktur, men håper at Ionity kommer for fullt. Har allerede reddet oss en gang i Sverige da vi ikke hadde nok strøm til neste SuC.

Lenke til kommentar
Mkrogh skrev (7 timer siden):

Nå tviler jeg på at e-golf er kjøpt som nr.1 bil for de fleste. Ilddåpen til VW og de andre blir å lage nr.1 biler. Foreløpig er det en blanding av for kort rekkevidde og for dårlig lade infrastruktur, men håper at Ionity kommer for fullt. Har allerede reddet oss en gang i Sverige da vi ikke hadde nok strøm til neste SuC.

Mange elbiler blir kjøpt som bil nummer 2 men blir kjapt bil nummer en, blant anna fordi dei har drivstoffkostnader på ca 2 kroner/mil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...