Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Program som begrenser upload linja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker dere dette med DC++ og sånt?

japp, egentlig litt "slemt" gjort av oss....sette 1k i upload :devil: Funker strålende hvis man feks DL hele natta....

Da er du veldig slem syns jeg :thumbdown: Liten vits i å sette den så langt ned siden du helt sikkert ikke merker særlig forskjell om den står på 10kB/s hvis du f.eks har 256kbit/s ut.

Lenke til kommentar
Bruker dere dette med DC++ og sånt?

japp, egentlig litt "slemt" gjort av oss....sette 1k i upload :devil: Funker strålende hvis man feks DL hele natta....

Da er du veldig slem syns jeg :thumbdown: Liten vits i å sette den så langt ned siden du helt sikkert ikke merker særlig forskjell om den står på 10kB/s hvis du f.eks har 256kbit/s ut.

hørt om ADSL. Hørt om at man som regel laster opp med maks speed på dc.... Ikke noe slemt mener jeg. :xmas:

Lenke til kommentar

Har bare 128kbit ut. Problemet med adsl er at med en gang jeg får 10 kbit i upload, så reduserer dl-hastigheten min med 50%++. vet ikke hvorfor. Altså hvis noen laster ned fra meg, påvirker dette også nedlastingen min. Så hvis det er noe jeg ønsker å ha så raskt som mulig, setter jeg ned upload-ratein min, slik at jeg ungår slike forstyrrelser

Netlimiter er også veldig greit å bruke hvis man ønsker å spille mens man laster noe ned...

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...