OleP Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Heisann! Jeg har nå kjøpt meg en Xbox med Livekit og er strålende fornøyd Men det var en ting jeg lurte på.. finnes det noen fotballspill som støtter onlinespill på xbox? Jeg sjekka ut Fifa 2004, men den støttet ikke dette, ihvertfall ikke på Xbox Så da må jeg spørre dere:) Lenke til kommentar
espresso Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ingen fotballspill ennå... EA har solgt rettighetene for online på konsoll til Sony...foreløpig... Men du har Top Spin - knallbra tennis spill, Links 2004 -Golf og Amped 2 som alle er LIve sportspill.. men du har jo mange andre kuuuule livespill...... http://www.xbox.com/nb-NO/live/games/ espresso Lenke til kommentar
Heales Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 De samme som har laget det glimrende tennisspillet Top Spin holder nå på med å utvikle et fotballspill med full Live støtte. Det snakkes om opptil 22 spillere online og lanseringen høsten 2004. Såfremt dette blir bra er EA i bunn og grunn helt utspilt i mine øyne. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 dette ser jeg fram til Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Problemet med slike spill er egentlig laggen, det må gå fort og presist, bare et par millisekunders lagg kan ødelegge en god fotballkamp. Top Spin lider i hvert fall av dette, da bare blittelitt lag gjør sånn at de "risk"-skuddene blir umulige å få til perfekt... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 NFL fever går vel på Live? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå