Gå til innhold

Ny Shuttle

Anbefalte innlegg

For de som er interresserte i hva som er best av Audigy 2 og SoundStorm. Les dette.

Jeg vet ikke så du må svare meg:

Har dette noe å si dersom du bruker optisk kabel ut til forsterker og bruker dens DAC/DSP ?

Nei, det finnes ingen kvalitetsforskjell på digitale overføringer, hverken med kortet eller med kabel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oivind_dahle: Ja, du kan få fjernkontroll til PC-en som du f. eks. kan bruke til å styre WinAMP med.

Men hvis du har dinovo (btw:  :dribble: ) så har jo det god rekkevidde, så det blir vel ikke noe problem å bruke det vil jeg tro.

kjøpte et dinovo til min vanlige pc, men samboern likte ikke skrive på det, så nå bare ligger det der :(

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

Vurder hvertfall m-audio revolution 7.1 når du er inne på lydkort. Det skal være et av de beste audiofile lydkortene i prisklassen. Koster 1295,- hos "mobeck" eller noe sånn. Husker ikke helt hva firmaet hette.

Hvis du ønsker noe skikkelig fancy noe så kan jeg jo anbefale deg det samme kabinettet som meg -->

HT-200S_b.jpg

Det er litt dyrere utstyr (2500,-), men såååå pent, og samboeren min tenker ikke engang tanken på at det er en pc. (Hvem har ikke hørt "du skal ikke ha noe pc i stua!!!")

DrErling

Lenke til kommentar

48 inlegg på 2 timer er heller ikke dårlig, sier noe om initiativet til folk som vil være med å hjelpe andre! Stå på! Lykke til med kjøp av nytt system. Men jeg vil anbefale deg i å velge dette ASUS hovedkortet om du går for Johndoe sitt forslag. ASUS er kvalitet og stabilitet!

Hvordan er støyen på Fortron/Source PSU'en? BeQuiet leverer værtfall PSU'er med minimal støy.

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar
Hvordan er støyen på Fortron/Source PSU'en? BeQuiet leverer værtfall PSU'er med minimal støy.

Aldeles utmerket sålangt jeg har fått testet. Det spinner litt når du starter maskinen, men så går det ned på et lydnivå som er absolutt godkjent. 120mm vifta går sakte, og har fordelen av å befinne seg inni kabinettet, slik at noe av lyden dempes før den kommer ut.

FortronSource lager kvalitet, det er det liten tvil om, og denne kan jeg sålangt trygt anbefale videre.

(jeg har MIST modellen fra microplex)

DrErling

Lenke til kommentar
QUOTE (the_lynx @ 28/12/2003 : 02:23)

Skal du ha MiniITX? 

Er dette MiniITX?

beklager å spørre igjen, jeg er jo helt på "låven" her....

Njaa... Offisielt står det ikke at støtter MiniITX, men om man virkelig får putta et MiniITX hk inni der vet jeg ikke. Endret av the_lynx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...